God morgon 23 december
God morgon alla!
Nu är det dagen före julafton. Har stressat dom sista dagarna med att hinna få allt klart! Ännu finns det lite ogjort
. Hur ligger ni till?
Hoppas ni har en bra dag!
God förmiddag!
Ska iväg till klubben nu och träna hundarna. Allt är klart inför julafton vilket är väldigt skönt.
Hoppas ni får en bra dag!
Mvh Emelie 
Julklapparna var klara för ett bra tag sedan, några finns kvar att slå in eftersom allt presentpapper tog slut förra varvet 
Idag skiner solen och massor med underbart fin vit snö ligger på marken :) Ska hjälpa mommo med lite matförberedelser inför imorgon och jag tror nästan Turbo och jag tar en skön promenad dit.

Vi ska inte fira jul här hemma så vi behöver inte göra så mycket.
Mamma ska jobba så jag, min lillebror och hundarna får fira jul hos min syster med resten av folket.
Alla paket är klara och nu väntar vi bara på lite snö igen. Det ser lite löjligt ut när det är alldeles grönt på marken och solen skiner som bara den.
Ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Goddagens!
Här är det mesta fixat och klart redan. Ska iväg ikväll och leverera de sista klapparna.
Här har det blåst mycket och hårt ända tills idag. Solen har skinit och det finna lite snö kvar tills imorrn och det känns kul.
Ha det gott alla så här på dan före dopparedan!
Sist och slutligen så blev det rena julafton för Turbo, tog en sväng via djuraffären och såg att de hade fått i Hurttaselar. Och jaa.. resten kan ni läsa på bloggen.
God kväll!
Oj, vilken dag det har varit! Har aldrig sparat allt till sista dagen, men som, tur var hade jag iallafall redan hunnit köpa all julklappar.
Så nu har jag städat mitt rum, dammat och donat. Klippt Ronja julfin (tassar + öron), just nu lagar jag knäck. Tagit ner julpynt från vinden- Huggt julgran och slagit in julklappar. Så det som återstår är att klä julgranen, julpynta. Och som belöning ska vi sedan ner och basta! :D
Önskar er en God Jul! Tror inte jag hinner logga in imorgon. :)

God kväll,
Har stått vid spisen i dag, köttbullar revbensspjäll gröt mm som hör julen till. Har även hunnit med en promenad med alla sex hundarna, samt städat lite gran . Nu ska jag göra mina små julfina till i morgon då vi åker till min dotter och firar jul.
Så till er alla på saiten önskar jag en GOD JUL.
Kram Monika
God kväll.
Nu har jag snart fixat färdigt här hemma. Men imorgon blir det full fart åter igen. Men utan snö utanför fönstren. Vilket är lite trist, men det blir att gilla läget hur som helst.
Sitter här och njuter av alla fina jul bilder några av er satt in här på sajten. Dom är verkligen fina.
Jag hoppas kanske vi ses i morg fm en stund. Om inte vill jag önska er alla en riktigt:
GOD JUL! 
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥