God dag 27 december
Nu är julenhelgen över och nu väntar nyårshelgen. Här är det lungt och stilla. Solen skiner.
Fick ni en bra jul och trevliga klappar kanske både i paketform och på kinden
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Ja fick hel hockiutröstning. Ska börja på hockiskola till sommaren. Fick flera grejer okså. Spelet nhl 2009 bland annat. Fick även några klappar på kinden. Vi hadde en kul jul och mycke folk va det hos oss.
Goddagens!
Idag har jag och lilla Enya varit och tränat agility i våran nya lokal. =) Hon var jätteduktig och hon har verkligen fart. Hon rejsar genom tunnlarna. =P Men ett problem med henne är att hon hoppar på kommandot och då måste man säga det i rätt ögonblick. Jag råkade vid ett tillfälle säga det lite i förväg (måste göra det med Tindra för att hinna säga innan hon är halvvägs över det/nåt annat hinder) och då hoppade hon direkt och landade därför rakt på hindret istället. Men jag låtades som ingenting så hon hämtade sig ganska snabbt.
#0 Har fått en spikmatta i julklapp så nu får jag väl ta och bli fakir. ;)

#2 Härligt!
Själv har vi tagit det easy idag och varit ute på en härlig lång promenad. Mamma och lillebror följde med också.
Nu ska jag ladda kamerabatterierna så blir det till att fotografera imorgon som en galning. Det var ett tag sedan.
:)
Ha det uuuunderbart!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida