Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 877 ggr
Ressu
0

God dag 28 december

God dag alla!

Nu börjar äntligen allt lugna ner sej så man hinner ta itu med ett som annat.

Nu är det snart nyår. Hur ska ni fira? Och hur är det med era hundar? Vad tycker dom om smällare och raketer? Poitsu avskyr raketer, Ressu bryr sej inte och Neiti vet jag inte ännu hur reagerar. Det återstår ju att se. Vi kommer ändå att vara hemma på nyår. Får gäster så det är ju ganska bra med tanke på att Poitsu är lite skraj av sej Skrattande

Ha en fortsatt trevlig helg allesammans!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

God dag!

Ska precis gå ut med hundarna, men vill önska er alla en jätte trevlig dag! Idag fyller min kusin år, så det blir att fira henne på hennes födelsedag idag. Sedan är himlen förfärligt (fin) blå idag. Så jag ska ha fotodag idag. :)

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit ute på en prommis och inväntar nu fikagästerna som kommer och vill ha paj. :)
Det där med raketer hatar Stintan. Zelda bryr sig inte.
Hoppas ni får en underbar dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God kväll

Hoppas ni har haft en  riktigt fin dag. Jag och tösa min har bara slappat hela dagen, ja då förutom Mickey:s promenader. Vilket är ganska skönt att komma ut ett tag och röra på sig.

Imorgon kommer nera ner till sthlm, ska bli så kul att få träffa henne. Sedan på tisdag fyller min lilla tjej år! 1Snart kan jag inte säga lilla tjej. Hon blir hela 9 år!

Nu ska jag ge mig ut på sajten och titta lite, hoppas vi ses inne på forumet.

Förresten hur han ni planerat för era hundar nu under nyårnatten?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

#3 Eftersom Stintan är jätterädd! så kommer vi fira nyår borta hos min syster som bor på en gård lite "utanför civilisationen", då blir inte smällare lika nära. Funderar på att köpa ludd som tävlingshästar har i öronen för att inte störas av omgivningen. Skulle inte det kunna fungera?

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#4 Ludd?? Då jag jobbade på Solvalla använde vi endast bomull

BrightGloria
0

#5 Jag menade ju förstås det. Har lite dåligt ordföråd idag. Skrattande
Bomull heter det ja.

//BrightGloria
- Hemsida

Soffe
0

Fetvadd är nog bäst Cool

medde
0

Fetvadden har lite dentenns att "rulla" ur, därav vi körde bomull, sen sitter kvar bättre

Soffe
0

#8 Ok.. Jag tänkte på bomullsvadd om det är det ni menar.. Trodde att det oåx hette fetvadd, därav mitt uttryck..

BrightGloria
0

Tror ni att det kan fungera?
Hon får nog ha tratt också annars kommer hon väl klia bort bomullen. Nä, då blir hon väl antagligen mer stressad.

//BrightGloria
- Hemsida