Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettutställning
Läst 1152 ggr
SparklingTindra
0

Artikel om utställning?

Jag tänkte, vi har ju så duktigt utställningsfolk här på sheltie i fokus, kan inte nån av er göra en artikel om utsällningar?

Hur det går till på en utställning (vad man gör i utställningsringen m.m.), vad man bör tänka på (kläder, visning av hunden m.m.), vad CK, HP, BIM o.s.v. betyder. Hur man går/springer med hunden i ringen o.s.v. o.s.v.

Det vore jättekul att läsa om tycker jag. =)

Niini
0

Jag välkomnar gäran en sån artikel eftersom vi går på utställninsgkurs, men för att vara ärlig vet jag inte vem av oss som behöver det mest ;P

BrightGloria
0

På sheltieträffarna brukar vi köra ringtärning och sånt så  en del kan jag. Men det går alltid att lära sig mer. (Nästa gång ska vi testa på rallylydnad! tjoho!)
Sedan har jag pluggat in titlarna lite smått. Men det finns många mer att lära sig.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ellenfyrkant
0

#2 Jazzå? :P Hade jag ingen aning om Flört Blir kul, men har ingen vidare koll på hur de går till XP

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

Någon som känner sig manad att skriva? Nu har vi på sajten att vi kan lägga in gästskribenter.  Om inte så fixar vi detta ändå. Men det jag tänkte var som en artikel ni gjorde med ett super samarbete några ihop. Alla har ju sin del som man är duktig på då det gäller utställning.

Men som sagt om ingen vill vara gästskrivbent så fixar detta sig ändå.

Tack för att bra förslag, detta är toppen då det inkommer förslag från medlemmar. Det är detta som gör sajten levande!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ellenfyrkant
0

Jag har visserligen ett stort arbete i skolan nu. Men tkr detta är så roligt så skulle jättegärna göra det tillsammans med någon/några. Tror dock inte jag klarar av att ta på mig arbetet ensam ^^

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

#5 Jag kan vara med dig och hjälpa till, vi kan jobba ihop via pm sedan lägger jag in dig som tillfällig artikleförfattare då den klar, så kan du lägga in den. Kansk några fler vill vara med och jobba ihop med oss ang detta?

SparklingTindra
0

Vad kul att det var fler som gillade idén =) Hoppas att det kommer med lite fina utställningsbilder också.

Ellenfyrkant
0

#6 Låter jätte bra det ^^ Vore ännu smidigare över msn, har du msn ?

#7 Det var en bra idée må jag säga :)
Bilder ska väl kunna ordnas ^^

Mvh Ellenfyrkant

medde
0

Jag har MSN. Hör av mig vidare om detta i morgon. Nu skall jag logga ut för i kväll.

BrightGloria
0

Jag skulle jättegärna vilja vara med. Men bara som hjälpreda eller något sådant.

#3 Det finns bilder på sssk värmlands hemsida från den senaste sheltieträffen.

//BrightGloria
- Hemsida

Ellenfyrkant
0

#10 Alla som vill får vara med :)

Åh då ska jag genast kolla! :D
Smidigast att jobba med detta över msn så adda gärna mig Zohappy@hotmail.com

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0

#10 Haha men guuud jag och mamma var med på en egen bild juh X''D

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

#12 Haha, känn dig hedrad!
Min pappa såg ju måttligt road ut på första bilden. Står och läser tidning. *suck* Har visst inte lyckats med att uppfostra honom. ;)

Känner att detta är helt fel tråd men men, sorry. :)

//BrightGloria
- Hemsida

Starfall
0

Låter som en jättebra idé! =) Vet att det finns många duktiga här inne, en artikel skulle bli superbra om alla som är insatta hjälper till med den, iaf några av er:) Jag är inte ett dugg insatt, så för mig att göra en artikel om utställning… njae, det skulle inte bli så bra;)

medde
0

#11 Kommer att adda dig under kvällen!

Jojsan
0

Låter jättebra, skulle gärna läsa en artikel om utställning så man lär sig lite mer!

BrightGloria
0

#11 Jag har addat dig. Själv har jag: ljuna@hotmail.com

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

Jag kommer in på Msn om en kvart, då addar jag er!

SparklingTindra
0

Hur gick det med artikeln om utställning? Glömdes den bort eller har jag missat den? =)

medde
0

SkämsSkämsSkäms #19 Glömde bort! Lovar att ta tag i detta nu i dagarna och se till att den kommer ut.

BrightGloria
0

Som jag sagt förut, så hjälper jag gärna till med denna artikeln!

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#21 Låter toppen, då tar vi och gör en då:-( Jag kommer att skriva lite, sedan pm:.ar jag dig det. Men vi höres den andra vägen..

BrightGloria
0

#22 Låter bra det. :)

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

Skrattande

Soffe
0

Hur går det med artikeln?

medde
0

Den finns och är klar, denna är gjord av en medlem på sajten. Men då det varit jul osv, så tänkta vi att den får ligga till nyår. Vilket är väldigt snart. Så den är på G!

BrightGloria
0

#26 Den är gjord av två stycken medlemar medde. ;)

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

Ok då!

Soffe
0

Ah va spännande! Ser fram emot att få läsa den snart :-)

SparklingTindra
0

Vad kul! =)

medde
0

SkrattandeSom sagt den är på G med  2stycken medlemmar som skrivet denna, lika bar att det blir rätt. Så BrightGloria inte slår medde på fingrarna igenSkäms//

Soffe
0

Hehe.. Ni kör väl inte med gamla fröken - smisk - metoden här inne va :-D

medde
0

Jodå! Dom är hårda och bestämda med stackars mig. Tuffa Medarbetare härFlört Nej då skämt o sido. Kalasgäng som jag trivs toppen med.

Soffe
0

Låter fint det :-)

BrightGloria
0

Nä men medde då! Inte menade jag så. Skrattande
Kraam

//BrightGloria
- Hemsida

medde