Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettövrigt
Läst 8356 ggr
medde
0

God jul & gott nytt år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Medde, Ressu, emma93, Niini, BrightGloria samt Malin3033 Önskar alla besökare här inne en riktigt trevlig helg!

God jul.gif

Hoppas att ni alla får en lugn och stilla helg!/medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Önskar dig medde en otroligt fin och lyckad jul med eller utan snö!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Soffe
0

Tack Detsamma! God Jul! Glad

Kram

Gittan
0

God jul

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nera
0

Önskar er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Jojsan
0

God jul och gott nytt år önskar jag och kaninerna! :D

medde
0

Jag smiter in igen och säger god jul till er alla!

#1 Tack!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

GOD JUL på er alla! :D

Mvh Emelie Förlägen

SparklingTindra
0

GOOOD JUUUUL! :D

Soffe
0

God Jul!!! :-)

VickiochTova
0

God Jul på er alla, hoppas ni får fina klappar och massa god matSkrattande

Leffe
0
nera
0

Ha en fortsatt trevlig julhelg alla! Glad

[Lilllufsen]
0

Go jul

Kjelle
0

Trevlig fortsättning på julen.

Soffe
0

Önskar er alla här på Sheltieforumet ett Gott Slut och Gott Nytt År 2009!

Kram

BrightGloria
0

GottNyttÅr!

Önskar Lina, Stintan och Zelda!
Hoppas ni får en fyrverkerifri dag imorgon!

//BrightGloria
- Hemsida

Starfall
0

Gott nytt år! :D

nera
0

Godkväll såhär på sista timmarna på 2008!

Hoppas ni har det bra därute. Själv så avslutar jag årests sista dag med att ligga i feber och en rejäl förkylning som är vedervärdig! Blääää säger jag bara. Var ute en liten stund utanför dörren nyss för att kolla stjärnhimlen bara och fick mig en nypa luft samtidigt. Sonen sköt av några små¨pyssmällare bara. De pangar inte utan bara lyser och fräser lite på backen.

Önskar er alla ett gott slut och ett riktigt gott 2009!! Glad

Kram på er alla från Carina

SparklingTindra
0

#18 Krya på dig!

GOTT  NYTT ÅR till alla på Sheltie iFokus!

Tindra har inte varit så brydd om smällarna ännu och Enya har inte reagerat alls på dom ännu så jag håller tummarna att vi klarar hela nyårsnatten utan att Enya blir rädd. =) Jag har stängt alla vädringsluckor och dragit ner persiennerna i hela lägenheten och så är tv'n på och det har faktiskt hjälpt massor. Det har över huvud taget varit väldigt lite fyrverkerier än så länge.

VickiochTova
0

Sitter också med en värsting förkylning, precis ätit älg gryta och Tova fick en smakbitSkrattande Hon ligger just nu vid mina fötter och sover trots att det smäller ute, gav henne ett lugnande medel som jag köpte på djuraffären.. Men vi har varit ute och spårat och gått promenad med hennes bästa kompis så hon var lite sliten!

Men hon kommer få hålla sig tills det har slutat smällt utanför, tyvärr!

Gott Nytt År önskar vi Glad

BrightGloria
0

Jag tycker SÅÅÅÅ synd om mina hundar. Jag vet att man inte ska det, och jag försöker hålla det inne men åhh, jag hatar nyårsafton!
Uuuuuu! Grrrrr!

//BrightGloria
- Hemsida

VickiochTova
0

#21 Håller faktiskt med dej! Nästa år ska jag hyra en stuga nånstans i skogen tänkte jag! Gick bra ända till tolvslaget då närmaste grannarna smällde av värsta bomberna, försökte med badrummet i källaren men slutade med att jag kastade ut henne i bilen med filt över buren och radion på! Då la hon sig efter ett par minuter…

BrightGloria
0

#22 Du bor inte i närheten då, jag följer gärna med och håller dig och hundarna sällskap i skogen nästa år.

Jag sa till mamma att sätta på en maskin tvätt, för är man på toan då så hör man ingenting. Det var ju bara det att när de riktiga smällarna kom, då lät maskienen bara någon gång då och då.
Så det var bara att stå ut.
Jag satt och pep med pipleksaken på toan tills det värsta var över.

//BrightGloria
- Hemsida

VickiochTova
0

#23 Vi bor ju faktiskt inte så långt ifrån varandra så du får hänga på Skrattande

Starfall
0

Tycker så synd om alla hundar som lider av fyrverkerier. Mina hundar bryr sig inte ett dugg, de ligger bara och sover när raketerna tjuter och smäller. Det känns skönt, men det är så synd om de stackars hundar som mår dåligt av raketer :(