Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 798 ggr
Gittan
0

God förmiddag 2/1

God förmiddag. Kallt men soligt. Ska hjälpa till i stallet idag. Hoppas alla får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Lilllufsen]
0

Goda, säjer som hon ovanpå kallt men solit. Hoppas alla får en bra da.

SparklingTindra
0

God dag!

Idag ska jag fara och hämta ett nytt litet husdjur. Men den ska bara vara hos mig tillfälligt tills den får ett nytt hem. Det är ett marsvin. Den blev så mobbad av sin burkompis att den blev stressad och har då bitit flickan i familjen 2 gånger.

Niini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag! Vi skulle på en liten promenad idag efter att vi masat oss ur säng 12-tiden. men den lilla promenaden slutade med 2h och frusen bak för matte. Turbo däremot letar upp första bästa leksak och börjar tigga om att vi ska leka. Finns seriöst ingen chans att få honom trött, jag som försökte med att gå knepiga vägar så han skulle få tänka massor men men… Obestämd Kasta boll några timmar nu då Flört

Ressu
0

God eftermiddag alla!

Nyss hemkommen efter en skogspromenad med hundarna. Äntligen lite lugn och ro i huset. Nu bär det snart av efter sköthunden vi har denna vecka. Full rulle med fyra hundar =)

Ha en bra dag alla!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Kom precis hem efter en längre snabbpreomenad. Kan säga att det var kaaallt. Här är det runt 15- grader. Blir så glad när det är kallt! Då kommer det kanske inte bli så himla mycket fästingar detta året. *håller tummarna*

Jag, mamma och lillebrodern har varit i byn idag och shoppat lite allt möjligt. Så nu har jag något nytt till skolstarten den åttonde.

Ha det kallt!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God kväll alla glad i den ljuvliga kylan!!

Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag. Man har ju inte lust att stoppa ut näsan i kylan alls, men Mickey bryr sig inte om någon alls, varken kyla eller smällare. Så det är bara att raska ut det!

Hoppas vi ses härinne under kvällen

mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥