God morgon 4 januari 2009
God morgon, så sov man alldeles för länge igen (kl. 12 i Finland).. Förstår inte hur sjutton jag ska komma upp kl. 5:30 imoron då praktiken börjar igen när jag ligger och snoozar 1h när väckningen är lagd på 11. 
Jaja, solen skiner och det blir kanske en mysig promenad idag eller bara njuta av söndagen framför tv:n ;)

Ja, idag har mitt nya liv börjat.
Skolan börjar på torsdag och tills dess så ska jag ha lärt mig mitt nya schema, nämligen att gå upp klockan 6, gå ut med hundarna på prommis, komma tillbaka, ge dem mat, äta frukost och gå till skolan. Vi gjorde en liten mjukstart och vaknade klockan 7 då jag läste en bok i sängen tills klockan 08.00.
Hundarna ska få dra snömadrassen till skridskobanan idag då min lillebror ska åka skridskor. Själv vill man inte vara på hal is. Jag tycker att det är jättepraktiskt att låta hundarna dra saker.
Som när man ska till sophuset och slänga skräp t.ex. DÅ slänger man alla påsar på pulkan så får hundarna dra. Hehe, så länge de tycker att det är kul så.
Ha den bra dag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Hejsan alla!
Kikar in fram och tillbaka medan man har en minut över.Dom är tydligen väldigt sällsynta hädanefter
.
Hoppas alla har en bra dag och har fått en fin början på det nya året!
God kväll.
Hoppas ni all haft en fin dag i kylan. för nu tycker jag det är lite för kallt ute, men det är kanske för att vi inte har någon snö här i Sthlm utan enbart kallt. Kommer snön blir det ju en renare kyla.
På torsdag börjar skolan för min tös igen, hon vill inte gå till skolan alls, men vi får se vad skolan har gjort för att hjälpa henne på rasterna, annars kommer jag att ta hem henne vad lunch för att hon ska känna sig säker. Om ni visste vad som pågår skulle ni bli gråhåriga. Nog om detta nu.
Vilken fin Avatar du har Niini, blir så avis då min bara jobbar så snart har jag väl glömt hur han ser ut också
Hur har ni det med hundarna i kylan, Mickey bryr sig inte ett dugg och vill inte alls in, fast jag piper och gnäller i andra sidan snöret.
Ha nu en riktigt fin kväll alla. Hoppas vi ses snart här på våran mötetplats på iFokus, sheltie
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack Medde :)
Turbo skulle helst vara ute 24/7, var nästan omöjligt att få in honm igår när han dessutom fick vara lös