Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 786 ggr
Gittan
0

God dag 5 januari

God dagens. Här är det kallt, men soligt. Ska ut på promenad med hund nu. Hoppas ni får en bra eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Soffe
0

Tack Detsamma! Här är det svinkallt, men solen skiner iaf och det är jag tacksam för :-)

Hoppas ni alla har en bra dag och får en trevlig kväll!

Kram

BrightGloria
0

Här är det kallt. Stackars Zelda får gå vinterklädd. Hon fryser ju så hemskt mycket då hon inte har den typiska sheltie fluffen.
Så promenaderna blir lite tråkiga då man måste hålla koll på om Zelda lyfter upp tassarna. Gör hon det så börjar jag snabbt massera och skyndar oss hem.
   Stintan får dra pulka efter sig för att få ut mer av promenaderna eftersom promenaderna blir kortare när det är runt 15-16 minus grader.

Hoppas ni haft en kall och vit dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God kväll

Just nu är det iskallt ute, vet inte riktigt exakt då min termometer börjar strejka vid - 10 och där är den nu. Men kallt är det i alla fall.

Hoppas ni haft en fin dag alla.

I morgon låser jag tråden om årets sheltie, men som BrightGloria sade så verkar det vara så gott som klart vem vinnaren blir. Men det är inte över ännu.

Ha nu det riktigt bra, så ses vi på sajten.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

#3 Det kaaaan ju ske att under natten blir 9 nya personer medlemar här och röstar på Ronja06's bild och vips så har den vunnit. Så det är bra om den varar så länge som möjligt så det blir en rättvis bedömning.

Lycka till!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

Men man lever ju på hoppetFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

God natt. Ska på Husdjursmässaqn i morgon och visa upp Cornish Rex, Norsk Skogkatt och huskatt. Kommer ni dit så hälsa på oss. Har sett en del agility med shelties där i helgen

nera
0

Godkväller!

Kikar in en snabbis och säger hej bara. Har inte glömt bort er. Har umgåtts med familjen de senaste dagarna och fått en himla massa gjort, som varit ogjort alldeles för länge.. Känner mig fortfarande matt av denna dryga ihållande snuva som aldrig verkar ge sig.

Här har vi haft - 15 grader och strålande solsken de senaste dagarna.

Ha det gott alla! Glad