Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1114 ggr
Niini
0

God morgon 8 januari 2009

Idag är det kallt som sjutton igen och mulet dessutom. Tur man var till hundklubben igår redan när det var fint väder :) Idag har nog Turbo bestämt sig för att bara slappa, ligger med tassarna och magen i vädret i soffan Skrattande

Matte o andra sidan skulle behöva fara till skolan och anmäla sig till en tent, baka en tack-kaka, ringa samtal, städa, läsa på tent… listan är lång Obestämd

Men ni ska ha en riktigt bra dag allihopa!

Ressu
0

God eftermiddag alla!

Idag har jag pysslat en del med hundarnas hemsida. Ännu inte nöjd men tills jag har mera tid så får den vara som den är!

Hade tänkt mej på en långpromenad med hundarna, med det satte vädret stopp för. Här är det på snudden till snöstorm nu. Usch, längtar efter våren och sommaren. Är jag enda som gör det?

Hoppas ni alla har en fortsatt bra kväll!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 OJ! verkligen snöstorm, märkte inte det förrän nu Obestämd O jag längtar massor till sommaren, tror jag skulle passa bättre att vara född i södern Flört O den nya headern är riktigt snygg!

Här håller vi på att fånga leverpastej

Ressu
0

#2 Tack =). Tror oxå jag hade passat bättre att på vid sydligare breddgrader Skrattande. Vad han är duktig er Turbo.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första dagen på skolan denna terminen. Söappandet är slut för kommande månader. Ska börja med att starta en nedräkning till nästa lov. Tror det är Sportlovet. :P

Slutade klockan ett idag och skyndade mig hem för att gå t med hundarna. Gick en bra bit, tittade på ankor och halmbockar som var hemskt läskiga.

Ha en jättebra dag!
Nu ska jag ändra lite på min hemsida, , fick lust till det när jag såg att ressu gjort så fint. :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

MarieSchroder
0

God Eftermiddag!

Idag skulle Elvis och Mao ha fyllt år! …. tänk så mycket värdelöst vetande som fastnar i huvudet! Tror faktiskt att David Bowie fyller år idag…. hmm….. Här har det börjat snöa, Tinglan fångar frenetiskt snöflingor och jag slöar. Känns såååå lyxigt att ha lite semester när alla andra börjat jobba redan! Tjohooo Skrattande. Bäst att njuta medan det varar!