Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 576 ggr
Gittan
0

God förmiddag 9 januari

Vilken härlig dag. Sol och varmt. Kan det bli underbarare under vinterhalvåret?

Hoppas ni alla får en bra dag. Och ikväll är det Let's dance.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Niini
0

Även här skiner solen och mätaren visar omkring -7 grader. Snart bär det av till praktiken och spendera hela den soliga dagen instängd där.. Obestämd
Fast o andra sidan kommer handledaren från skolan dit för slutvärdering av denna halva så det ska vara intressant att se vad platshandledaren har att säga som nästan aldrig varit närvarande.. Sur som attan är hon jämt och ständigt i alla fall..

BrightGloria
0

Förskyld och helt förstörd.
Sitter och snorar och hostar framför datorn och väntar på bättre tider. Skolan fick vänta idag, känns jättetrist att inte kunna gå till skolan bara för att man är förskyld men det här var det värsta….

Hundarna tycker jag är måttligt rolig men jag orkar verkligen inte göra något speciellt just nu.

Här är det plus grader och att gå ut i detta vädret har jag ingen vidare lust med heller. Vilken värdelös dag, dags att ta nya tag och hitta på något kul innan jag går och lägger mig igen.

Ha det bättre än jag!
//BrightGloria!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ressu
0

God dag alla!

Här skiner oxå solen och vi har nån grad på plussidan. Dock blir det ingen skogspromenad som jag hade tänkt mej. Är aningen krasslig i halsen och har lite feber… Hoppas det blir bättre till imorgon. Dock ska vi in till Vasa ikväll för att fylla på skafferiet.

#0 Visst är det en härlig dag =)

#1 Ha det så bra på praktiken och hoppas att slutvärderingen går bra.

#2 Krya på dej. Vet hur trist det är att inte kunna göra något!

Ha en bra dag och hoppas ni får en fin helg med Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God kväll.

Dagen i sthlm har också varit vacker med mycket sol. Äntligen helg, så nu blir det en fridfull kväll.

Vore jättekul om det kom in lite bilder till månadens, för inte var det för svårt tema?

Ha det riktigt bra nu alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥