Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 507 ggr
Niini
0

God morgon 12 januari

Idag blir det tentläsning och sen praktik, början på en ny avdelning idag så det ska väl bli spännande antar jag (även om alla säger att den är jättetråkig..) Mulet och blåsigt är det *burr*

Nån som betalar en södernresa åt mig kanske? Flört

medde
0

Nja har nog inte råd med att betala en resa just nu, men om jag vinner på lotto lovar jag dig att göra det.

Här i sthlm blåser det också kallt och ruggigt, man har inte lust att ta sig ut alls. vill bara vara hemma i värmen.

Ha nu en fin dag alla trots blåst och kyla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

God dag alla!

Här blåser det hårt och kallt och nu försvinner dessutom all snö =(. Här är nu glashalt (jätteskoj att gå på promenad med tre vilddjur Obestämd).

Önskar alla en god fortsättning på veckan!

#0 Nää, skulle jag ha råd med en södernresa så skulle jag nog åka själv Tungan ute

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

Godkväller!

Här har all snö regnat bort nu så nu är det grått och mörkt igen. Alla gräsmattor är gröna.

# 0 Tyvärr så har jag inte heller råd med en södernresa åt dig..sorry Niini.

Ha en fortsatt bra kväll alla Glad

nera
0

Tänkte bjuda på en färsk vinterbild ifrån Schweiz som jag fick med e-posten idag. Glad

nera
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sorry…glömde bilden

mojsans
0

God förmiddag!

Vi har 5 plus här i dag blåser lite, och nu blir det grus inne igen, synd det var så skönt med kylan och det lilla snötäcke som fanns . Och Candy har gått in i femte veckan nu, det börjar synas på henne nu och det ska bli så kul med valpar igen.

Ha en bra dag önskar

Mojsans