Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 581 ggr
Ressu
0

God morgon 16 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Kikar in fram och tillbaka före det bär av till djurkliniken med Ressu (läs om opererationen här). Nu hoppas vi bara att allt går bra idag. Måste säga att jag är väldigt nervös.

Önskar dock alla en bra dag och en trevlig helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Niini
0

Lycka till säger jag igen!

Idag blir det tent, linskontroll, städning och såklart njuta av att min brandbild är mycket större i tidningen än vad de två bilderna deras fotograf tagit.

Här finns att läsa om branden om nån är intresserad. Ska försöka hinna ta mig en titt på resterna idag också.

mojsans
0

Lycka till med Ressu, det går säkert bra, Jag ska kastrera min Lucky i mars, han har en sten i magen, och jag är redan orolig. Väntar på att få höra hur det gått. Ge Ressu en stor kram från mig.

medde
0

God morgon.

I dag är det åter kallt här i stlm och ingen snö finns. Tösa min är i skolan, så det är bara Mickey och jag hemma. Lugnet råder här hemma just nu.

Ressu håller alla tummar och tår för er! Hör av dig sen så vi får höra hur det gick!

Niiini. Det var inte en liten brand som skedde. Såg att du fick med bilder till till tidningen också!

Ha nu en fin dag och hoppas vi höres här under dag/kvällen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

#0 Hoppas allt går bra.
Själv ska jag iväg till stan och avsluta lite arbete. Sedan ska jag hämta barnen.

Hoppas ni alla får en bra fredag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

nera
0

# 0 Lycka till Ressu!

Idag blir det födelsekalas för sonen som fyller 11 år.

Önskar er alla en fin helg.Glad