Vila i frid <3
**Pyret
**Lovelyness Fly Me To The Moon
_e: Smedjenäs Amaretto u: Lovelyness Silver Snow Flakes
_
Min älskade lilla Pyret… Jag kan inte förstå att du är borta :'( Jag vill ha dig här, inte vid regnbågens bro. Du ska ju vara här med Frankie :(
Pyret blev akut sjuk för ett par dagar sedan och idag hade vi tid hos veterinären. Hon har gått ned i vikt på senare tid, men hon har inte mått dåligt utan varit pigg och glad. Men nu började hon matvägra, och vi fick åka in med henne akut. Veterinären lyssnade på hjärtat, det var inget fel med hennes hjärta. De tog tempen på henne, hon hade ingen feber. Sedan tog de blodprov på henne, och när de kom in berättade de det hemska. Pyret hade skyhöga njurvärden samt blodbrist. De sa att troligen var det en tumör, och de kunde inte gå vidare på den djurkliniken. Vi fick 2 alternativ, antingen åka till djursjukhuset i Växjö el. Jönköping så hon fick läggas in akut. Där skulle hon få dropp och få njurarna genomsköljda. Kanske också blodtransfusion. Sedan skulle de i så fall börja undersöka henne mer. Det andra alternativet var att somna in… Och veterinärerna sa att om det varit deras hund hade den fått somna in. Chaserna för Pyret var inte stora. Vi ville inte att Pyret skulle gå igenom mer nu när hon var så dålig och chanserna var så små. Så Pyret fick somna in 
Min älskade Pyret… <3
Älskar dig för alltid <3
2000-12-16 -- 2009-01-14

Stor kram till dig!
Det är så svårt att se en kär vän resa vidare. Lillsnorpan är nog säkert i hundhimlen och leker lycklig och glad och ser tillbaka på en underbar matte som hon fick en härlig tid med!
Kram!
Tack så mycket <3 Det betyder så mycket att du bryr dig! Ja jag vet att hon är vid regnbågens bro, jag berättade om den för henne innan hon somnade. Vi kommer träffas igen en dag…
Kramar till dig också <3

skickar ett gäng styrkekramar till dej!
Beklagar Sorgen Carro
Tänker på er!
Kramar
#3, #4 Tack så mycket, tack för att ni bryr er. Det värmer <3 Kramar till er! <3

Oj va tråkigt!! Tycker så synd om er..
Skickar ett stort gäng tröstkramar!!!
Usch så tråkigt. Tänker på dig..
Usch så hemskt.. Var en klokt beslut ni tog tycker jag..
Tänker på er i denna svåra stund.
*styrkekramar*
Va tråkigt
. Men ni gjorde nog ett klokt beslut!
Sänder massor med styrkekramar från oss alla!
Det var verkligen sorgligt! Det är så oerhört svåra beslut man ställs inför, och saknaden och sorgen är så stor. Sänder stora kramar till er!

Tänker på er, men hon mår säkert bra nu uppe på regnbågsbron.
Kramar till er.
Tänker på er! Sänder många cyber kramar och tankar till er.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Oj vad trist! Beklagar verkligen sorgen. Sänder en massa styrkekramar jag med 

Beklagar verkligen sorligt. Det är hemskt att förlora en så nära vän! Skcikar massor med kramar till dig!
Tröstkramar från mig.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Tack alla underbara människor… Ni ska veta att det värmer att ni bryr er! <3
Ja, Pyret mår bra nu vid regnbågens bro. Min lilla fina Pyret <3
Ta väl hand om dig Starfall!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#18 Tack… Jag ska försöka, men det är så svårt. Det var så oväntat, trodde inte vi skulle komma hem utan vår älskade hund i livet :'( Det värsta som kunde hända har hänt, och det känns fruktansvärt… 
Fy vad hemskt :'( Beklagar verkligen, måste kännas jättehemskt :'(
Vila i Frid fina Pyret <3

Mängder av styrkekramar och varma tankar till dig Starfall!
Jag tror att det var jätteskönt för Pyret att somna in även om det är jobbigt för omgivningen. Kramar till dig!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida