Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 565 ggr
Ellenfyrkant
0

I'm back in town ! :)

Jag har kommit hem för snart 2 veckor sen och nu har jag laddat batterierna och tänker vara aktiv här igen :D

Känns som att det kommit in en hel del nya medlemmar under tiden jag varit borta.

Hoppas ni alla haft en bra början på det nya året och jag hoppas även att ni klarar att hålla era nyårslöften om ni vågade skaffa några såna ;)

För min del är skolan i full gång och alla Nationella proven är på ingång nu. Även preliminär sökning till gymnasiet.

Nu har jag och Zigge kommit igång med träningen igen också, i ridhus den kalla tiden på året :) Känns jättebra. Haha inte minst för att vi båda skulle behöva komma i form såhär efter jul ;D

Jag har tagit det väldigt lungt på semestern…. Och det verkade Zigge verkligen också ha gjort som dök upp som en glad liten tjockis när vi kom tillbaka för att hämta honom :) Agilitytävling 7 feb. Första Officiella dessutom ;)

och såklart sheltiespecialen i E- tuna 14 feb.

Ngn mer som ska dit ?

Hoppas som sagt att ni haft det toppen allihopa !

Dunderkramar !

Läste även om det tragiska som hänt Starfall, extra kram till dig.

Mvh Ellenfyrkant

BrightGloria
0

Välkommen tillbaka Ellenfyrkant!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Denna kommentar har tagits bort.
Niini
0

Välkommen "hem" :)

[Malin3033]
0

Jag var på väg att anmäla mig till e.tuna den 14 feb om det inte vore för att jag satt på tåget till åre då, typiskt!

medde
0

Välkommen tillbaka!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ellenfyrkant
0

Tack så mycket ! :)

#4 Så synd, hoppas på en trevlig skidsemester för din del då :)

Mvh Ellenfyrkant

mojsans
0

#0 Jo jag ska till E-tuna dem 14:e med Freya, och så kommer Elize och Emma dit med, hoppas vi ses då, skulle vara kul.

Synd Malin att du inte kunde komma, men ha det mysigt på din semester i snön.

nera
0

Välkommen tillbaka Glad