God dag 22/01-09
Hej alla glada hundägare!
Hoppas ni haft/har en underbar dag!
Själv så satt man på första letionen i skolan, fick nackspärr och eftersom nästa lektion (Idrott) var den sista så bestämde jag mig för att sticka hem. Kontaktade alla och nu sitter jag här och kan bara vrida huvudet åt ett hål. :(
Går det över ganska snart så sticker jag ut på en härlig och uppfrisknande promenad i blasken utomhus, om inte så
tänkte jag träna lydnad inomhus.
Ha det bättre än bäst!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Har varit i skolan… blir ev. att gå ut med Anja sen :) Sen blir det stallet :)

å här sitter jag med något fånigt flunsaaktigt…. hur skall det nu gå med lydilityträningen ikväll!
Har tillbringat dagen med att rensa DVD-hårddisken från reklam på program jag vill spara…. Inte klokt vad många program man samlar på sig… egendomligt eftersom det aldrig är något på burken!
Synd att du inte bor i närheten med din nackspärr! Då hade du kunnat få både nålar och massage
.
Vet precis hur eländigt det är!

#2 På något sätt så lät det som om det är bra att jag inte bor i närheten. Nålar brrr

Men tack ändå!
//BrightGloria
- Hemsida
God eftremiddag.
I dag har det varit superväder här! För hela fm har det duggregnat för att sedan efter lunch börja snöa , Nu är det blask och enbart is ute.
Man blir lite som en sköldpadda då man är ute med Mickey. Samt väldigt orolig att han ska halka till och sträcka sig, då benen far som trumstockar på han ute.
Hur som helst hoppas jag ni haft en fin dag och kommer få en bra kväll, samt att vi kanske ses härinne under kvällen.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hej!
Nu var det ett tag sedan jag var någorlunda aktiv här inne, men ska försöka skärpa mig nu;)
Idag har jag haft 2 lektioner, Engelska B och Hantverksteknik E. Naturkunskapen var inställd och svenskan skulle jag inte gå på för att jag inte hade mitt nationella prov i det idag. (Har det på tisdag).
Därför kom jag hem redan halv 3 idag, och jag har väl inte gjort så där jättemycket. Jo, jag har varit i stan och handlat lite. Bland annat nya panelgardiner till mitt rum och en trasmatta;) Och en doftpåse som doftar kanel. Nu ska jag vila en stund och sen blir det en kvällpromenad med Frankie :)
I morgon är jag ledig, då ska jag iväg till en vän i Åseda. Vi ska bland annat öva på lite låtar i kyrkan och sen ska vi på en tonårsaktivitet, också i den kyrkan:) Så jag kommer inte hem förrän på lördag.
Ha en bra kväll alla!
Kramar/Carro
Skriver en kort mening nu innan jag går och lägger mig! 
Ja, ursch vilket tråkväder det har varit dom 2 senaste dagarna!Rent av farligt att cykla till skolan nu! Men jag orkar värkligen inte att gå häller! Man borde ha en bil som man både fick motion av och att den var miljö vänlig!
Nej! God Natt allla! Söv gött!

#6 Du har aldrig testat flintstones bil då? 
//BrightGloria
- Hemsida