God Morgon 26 januari
God morgon alla!
Idag åker vår tredje sheltie hem =). Så nu återgår vi till att ha enbart tre hundar
.
En ny vecka igen. Denna vecka har man en hel del man ska hunnit få gjort! Helgen har varit rolig få Ressu nu oxå har blivit bra efter operationen. Hur var er helg?
Nu har här ändrat igen, får se hur länge det tar innan man har koll på läget
. Är det bara jag som är trög?
Hoppas ni alla har en bra dag och att alla får en underbar vecka =)
Det är lite trögstart efter ändringarna joo 
Vår helg bestod för min del att sova bort halva lördagen efterom jag hade slutat vaka på morgonen. Sen blev det 12-årskalas för brodern resten av dagen. Söndagen var det nog bara att slappa och njuta av lite ledighet. IKväll blir det praktik igen..

Denna helgen har gått otroligt fort!
Futuritys födelsedag i Lördags. (Shit förlåt Futurity för att jag inte grattade dig här inne! förlåtförlåtförlåt!
)
På söndagen hade vi städdag och idag är skolan och guuud vad jag längtar till sommarlovet. Alla som gör det räcker upp en hand!
Ha det bra så länge så syns vi väl här inne ikväll!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#2 *sträcker upp handen så långt det bara går*

//BrightGloria
- Hemsida
God dag
Kan lova att min tös sträcker upp sina armar så högt det bra går om läste detta! Så räckna med henne!
I dag är det åter trist och grått ute, vilket gör som ni sade ovan: Man är trög!!!
Men jag hoppas ni alla få eller har en riktigt bra dag, trots det trist vädret. Hoppas vi ses under dag/kvällen. Må bäst alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Goddagens!
Här har då vädret varit jättehärligt. Ljust och bara -10 grader. Jag har varit ute och åkt spark med vovvarna i ca 2 timmar. Funderar på att skaffa nåt så art dom kan dra sparken lättare. För inte går det ju för sig att bara springa fint brevid när man är kopplad, utan man måste ju dra både matte och sparken. Fast idag så har dom fått gå lösa hela vägen.
Är på så bra humör idag, undrar om det är på grund av vädret?..
Ha det bra!

#6 Låter underbart SparklingTindra! Önskade att jag också hade en spark. Stintan är ju hälften draghund så hon älskar att dra saker. Fast inte om jag är lasten. 
//BrightGloria
- Hemsida
"Aktiv" som man är så har jag ju läst denna tråden (inte).
#2 Tack så mycket!