Viggo växer
Jättefin bild! Jisses vad din lilla pojke växer upp till en riktigt grann kille! Må tro du är stolt.
Härligt att höra av dig, vi saknar dig i massor!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Oj så han växer! Söt till tusen är han :)
Ojoj va han har växt =) Å å fin han har blivit… 
Vad vacker! =) Men han blir nog inte skuggad alls, utan ren sobel. Möjligen lite skuggning. Jag kanske blandar ihop honom med någon annan på sheltie.ifokus men jag har för mig han skulle bli skuggad. Hur som helst en riktig läckerbit som jag gärna skulle vilja hundnappa:)
Tack så mycket. Må tro att jag är stolt över lillkillen, men han har nästan stannat av i växten nu. Endast 25cm i mankhöjd!!! mätt med mätsticka. Tror han blir max 30cm i mankhöjd just nu. Ska bli roligt o se hur stor han blir.
#4: All hans skuggning har försvunnit nu då vuxenpälsen börjat växa fram. Han har endast en svart fläck på svansen kvar. Han kommer nog att bli guldsobel som sin halvsyster. :)
Mvh Emelie 
Naw, då förblir han ju en valp storleksmässigt ju (A)
Han kommer blir riktigt vacker… Guldsoblar är så fina, rena soblar verkar inte så vanliga som skuggade är. Så det är jättekul med renare sobel =)

Hjälp, vart har det lilla marsvinet jag träffade tagit vägen?
Men fortfarande jättesöt, men såg ut att ha vuxit som bara den =)

Jättesöt!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Hihi, han ser ut att vara lika liten som en chihuahua.
Men söt är han.

jisses vad han har vuxit :) han är jättefin också!
Oj vad han växt :)
Hur är det med lille Viggo nu då? Mankhöjd?
Hej Ronja06. Så fin han har blivit Viggo! Växt har han även gjort. Så i ett av dina tidigare inlägg att du trodde max 30 cm. Men ack vad allt kan ändras fort. Men så fin han har blivit.
#15 Va fin han har blivit :-)
Håller med dig Soffe! Kul att Roja Kom in och visade hur fin Viggo blivit!
# 14 # 15 Härliga bilder på din vovve Ronja!

Så fin han är din Viggo :) Supersöt :)
Oj, oj, så tjusig!
WoW! Vilken snygging du har där Ronja06! :D Och vad han vuxit =) Såå underbart vacker är han :)

Han har blivit jättevacker!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

STILIG kille!!!
Shit vad stor han har blivit! Senast jag var inne på sheltie.ifokus ( ca 3 veckor sen) så var han ju fortfarande liten!
Må tro du är stolt Ronja06 som du sade. Han är ju verkligen en läckerbit.