Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 968 ggr
Futurity
0

God kväll 26/1-09

God kväll! Nu så ska jag gå till Lina (BirightGloria) och njuta av mormors paj! Mums!

Idag så har det inte hänt något! Absolut inget! Jag åkte cykel ner till skolan och var där till 15:25! Mycket roande! Sen tog jag en promenad med mamma i ca 40 min! Läxor!

OSV! Mmm så gott det ska bli med paj!

Sen blir det väl inget specielt mer idag, Innan jag går och lägger mig så kanske jag tar en liten titt på fler kennlar!

Ha´re bra och sov gott!Flört

medde
0

#0 Oj vad gott det låter :Säger en avis medde.

Hoppas ni haft en fin dag. I dag har min dotter fått ett WII spel av en vädigt speciell vän.  Så hon svävar just på STORA ROSA MOLN här hemma. Det är just nu ett tjat från min sida att hon ska in i dushen.

Nu har jag gjort jury tråden klar och den ska nu överlämnas till våran fina jury. Men till nästa månad ber jag om att bilderna måste vara i mindre storlek.

Tänkte även passa på att fråga om vad ni tycker om det "nya" iFokus som kom in nu i helgen? Med  stensystem och så vidare. Vore kul att höra era åsikter om det.

Ha nu en riktigt fin kväll alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ressu
0

Håller oxå med att det låter gott med paj *slurp*.

Ikväll har jag ordnat med både min egen och mammas hemsida.

Dessutom har hundarna och jag varit på en skön promenad. Gick ovanligt bra att gå med tre vilddjur i koppel. Nu ska jag ta mej en tekopp och bänka mej framför TVn och CSI Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Ja, det var mumsigt. Tungan ute

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jojsan
0

#1 Hittills tycker jag det nya iFokus verkar ganska bra, bättre än det var före helgen i alla fall :) Förutom då att det finns vissa buggar fortfarande som t.ex. att ifokuspoängen inte fungerar för många, men det kommer nog lösa sig så småningom.