God morgon 28 januari
God morgon alla!
Idag tidig väckning då det kom en gubbe för att fixa fuktspärr mm på golvet i bastu och badrum. *gäsp*. Men har ju hunnit en hel del redan idag i och med det. Hundarna ligger och sover nu efter vår morgonpromenad och jag ska snart gå och koka kaffe. Sedan idag har jag funderat på att åka ner endera till sommarstugan eller så bär det av till skogen med hundarna. Så måste jag oxå börja studera materialet jag fick inför uppfödarkursen…
Hoppas ni alla har en bra dag!

God dag!
Ja ska ha besök av min väninna i dag, och ska vara hundvakt till Ludde och Freddy från mina kullar tidigare, ska bli kul och se hur Freddy växt.
Candy är nu i mitten på 7:e veckan och jag har känt rörelser, hon är ganska så rund så man undrar hur många vappisar hon bär på, spännande.
Skickar med en bild på de två pojkarna fotade i oktober förra året..

#1 Så söta då!
Börjar inte skolan förrän kvart ö 12 så jag och hundarna har haft det lite mysigt här nu på morgonen. :)
Hoppas ni får en bra dag allesammans!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Väntar nu på att barnen ska komma hem. Har precis varit ute med hunden. Middagen idag blir tunnpannkaka. Det har jag lovat barnen.
Hoppas ni får en trevlig eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Kommer just hem från praktiken, väntar just nu på att sambon ska hitta hem så vi kan fara till affären :)
Kom också nyss hem! Kollar in en snabbis men sen så bär det av till läx boken! 
#1 Jätte söta! 
#2 Lyckost!

#5 Men det är väl kul Futurity!
//BrightGloria
- Hemsida
Haha jätte!
Nej usch! Visligen jobbat på ganska bra i dag så jag hoppas att jag inte får strässa i morgon! Så jag läser nog på tills kl.6 iaf! 
Men man ska ju inte klaga! Man kan ju facktiskt välja att inte göra dom! Men det vill jag ju inte! 
(Ska tilldela er denna vackra bild som jag tagit med min mobil!)

#7 Underbar bild! Påminner om något jag borde ta och göra just nu…märkligt…jag kommer inte på vad. 
//BrightGloria
- Hemsida