Min Prins :-)
Vilken sötis!
Hoppas du tar många nya bilder av sötisen när du hälsar på!
Håller tummarna för att allt går vägen
Ja tyvärr har jag ingen digitalkamera.. Men jag kan ju be uppfödaren att ta några foton, så kan hon skicka dem till mig sen o då visar jag bilderna här isåfall.. Det ordnar sig säkert..
Han ser så pigg o framåt ut på bilden, kul :-)
Han är riktigt fin! :)
#3 MMM.. Såå Sööt är han
Jag är nog lite kär tror jag *hehe*

Vad roligt!!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Men han är ju heelt bedårande! <3 Sååå underbart söt, kul att få se bild på honom nu =) Förstår att du längtar efter att få hälsa på honom :P hihi
#4 Hihi, det har jag aldrig märkt innan, att du är kär menar jag :D hihi! Men det förstår jag att du är ^^ Ps… Jag loggar nog in på msn ikväll, då kan vi prata mer :P
#6 MMM.. Att han är den lille tuffingen.. Hon berättade att han får va med den första kullen o där springer han efter och med dem, inte rädd ett dugg, framåt o modig + att han biter dem i svansen oxå
Kramen
DEt var en söt liten krabat! 
Han är helt underbar! Saknar ord.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Men en sån liten sötnos!!!! Stora pussar på den lilla bedårande nosen från oss alla här! Mitt hjärta smälter!
#9 Saknade ord i det inlägget. Nu tar jag och lånar orden från inlägg#10
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#11 Hihii va go du är medde 
Underbar!
Han är ju så himla fin lilla killen <3
Oj, så söt! Underbar 
Prinsen är säkert rörd av alla era så fina komplimanger
Jag räknar ju dagarna.. 4 dagar kvar är det tills jag får träffa honom och de andra små sötisarna
Lääängtar!
3 dagar kvar *hehe*
2 dagar kvar 
2 dagar!
Det är ju näääästan i morgon 
Jaa *hehe*

o nu är det "imorgon" !
Nu är det inte mycket kvar 
Jag längtar så in i bombens
Jag räknar ju timmarna nu istället 
Vet precis hur det känns 
#24 Ja det är tur att man inte är ensam om det 
Vad spännande! 
Hej!
Pust va mkt intryck det blev igår.. Alla hundarna var så härliga o mysiga.. Valparna var söta o roliga :-) Prinsen var för härlig, han skuttade runt o kaxade med de större valparna :-) Söt o fin! Jag ville tänka i lugn o ro här hemma, så nu har jag bestämt mig att jag vill tinga honom.. Jag tror att han kommer bli en jättefin o kanonhärlig hund..

Roligt roligt! Trodde att du redan tingat honom. :)
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Vad kul! Grattis till tingningen ;)
#28 Nej.. Jag var där igår som först o hälsade på alla och det var många hundar att hälsa på :-)
#29 Tack! Jag tror han kommer bli min tuffis *hehe*
Och nu kommer du få samma svar av mig som alla andra!
Jätte söt! Vi vill ha flera bilder!
Varför har du inte tingat honom?
#31 Jag har tingat honom nu ;-) Jag vill hälsa på valpen innan jag tingar och jag var där igår som först.. Han är finare i verkligheten :-)
Stort grattis Soffe. Vad roligt att höra 
#33 Tack :-) Det känns konstigt, men det ska bli spännande :-)
Det blir nog verkligare när du väl fått hem valpen 
#35 Ja det får jag verkligen hoppas! Det är ju då jag verkligen kommer lära känna honom, ska bli mysigt :-)
#36 Det lovar jag dej att det kommer att bli
.