God dag 30 januari
Hejsan alla!
Äntligen fredag! I helgen ska vi börja lägga kakel i badrummet och bastun. Sen hoppas jag att jag ska ha tid att träna hundarna oxå.
Vad har ni för planer inför helgen?
Hoppas alla har en bra dag och får en fin helg!
Goddagens!
Har inga speciella planer alls för tillfället. Tar helgen som den kommer. men en och annan promenad blir det garanterat. Det är då säkert.
Önskar er alla en trevlig helg 

Nu var du först igen med god morgon tråden ressu. Verkar som om jag får gå upp lite tikdigare. :D
Nu ska jag städa ordentligt i huset, äta lite mat, göra en himla massa tal i matteboken och sedan kan jag slampa av och gå en härlig skogspromenad med vovvarna.
Ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#2 Vi i Finland ligger ju en timme före er 

#3 På det viset. 
//BrightGloria
- Hemsida
Goddag! Här ska det slappas och ses film hela helgen hade jag tänkt. Kanske avnjuta ett mysbad också.
Hej hej!
Äntligen fredag! Då kan man ta det lugnt. Jag ska nog fara och hämta hö i helgen och så fortsätta fota med min nya kamera.. :)
#0 Här hos oss har vi i princip just blivit färdig med renovering av bastu och badrum (även tvättstuga) :)
#6 Kanske ni vill komma hit och fortsätta då? 
#7 Hmm.. Nja.. ;) Men vi har inte gjort det själv, eller ja pappa har gjort en del av det men mycket har en byggfirma gjort.
God kväll.
Loggar in snabbt… Idag har jag varit på klubben med hundarna och tränat. Det har gått kanon! :) Imorgon ska jag på agilitytävling, något som jag verkligen längtar efter! :D
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll.
Mvh Emelie 
#9 Lycka till imorgon!

#9 Lycka till Ronja06!
//BrightGloria
- Hemsida
Nu önskar jag alla en god kväll. Sambo kom just hem från jobbet och ska passa på att ha lite kvalitetstid 
Önskar alla en trevlig helg! Puss på alla Sheltisar :-)
Kram