Gah!
Jag håller på och läser en jättespännande bok, och när jag gick in på toaletten en snabbis för att borsta tänderna så hann Lyra hoppa upp i sängen, ta mina glasögon och springa och gömma dem… Och nu hittar jag dem inte! >_<
Jag visste att hon hade något på gång, då hon tassade förbi mig några gånger när jag stod och borstade tänderna, och kastade sådana där extra oskyldiga blickar… :P
*suck*
Jag som bara haft glasögonen i en vecka också… Undrar hur de kommer se ut när jag hittar dem :S
Nå, det lär inte bli något mer läsa ikväll i alla fall! Godnatt på er, allihop! :D
Visst är det roligt när valpar hittar på bus
. Poitsu älskade ta ut innehållet i alla kuddar… Ressu gillade att tugga sönder skosnören. Neiti är flistugg… Allt i pappersväg fixas i små, små bitar 

Aa, hundlivet är underbart. :)
Hoppas det gick bra för lilla benet när hon hoppade ner från sängen.
När Stintan var mindre och hon blev lämnad ensam så tuggade hon sönder allt möjligt. En lamp-sladd och tur i oturen så var i kontakten inte i.
Zelda älskade som Neiti att tugga papper.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#1 Ja, även fast man tror att man har valpsäkrat allt så hittar de på saker som… Ja. Vart får de allt ifrån? :P
Lyra älskar också att riva sönder tidningspapper! Jag brukar utnyttja det och slå in lite godis i ganska mycket tidningspapper och ge henne det som en aktiveringsleksak :)
#2 Ja, visst är hundlivet underbart! Det går inte att vara arg länge, utan ett tag var jag faktiskt nästan road över att gå omkring och försöka klura ut var hon hade gömt dem :D
Senare hittade jag dem i min ryggsäck på golvet - hela! *Puh* ^^
Men visst är det härligt att ha hund!
- Ingen dag ser likadan ut! ;D

#3 Hade hon lagt ner den i din väska? hihi. Vad gulligt.
Hon kanske tänkte:
"Nu har matte luggit och slappat hur länge som helst. Jag måste nog aktivera henne så att hon inte blir understimulerad."
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#4 Hahah, ja, så var det nog! :D