Aktivitet på sajten.
Nu när vi har så god och fin aktivitet på sajten. vore det kul om vi kunde behålla den. Så nu är jag som vanligt nyfiken, vad ni tycker vi ska göra. Vad behöver vi mer i trådar?, lek och bus eller mycket mer om rasen och funderingar att vara en sheltie ägare. Vore jättekul att få ta del av era funderingar om vad ni vill och önskar. Allt för att vi ska ha en bra och trevlig sajt att komma in till och trivas en stund. Jag vill att ni ska veta att det är så kul när ni själva startar trådar och hittar på saker här.
Så fram med fantasin och funderingar, vill ni ta något lite skymundan så pm: någon av oss här…
Vill passa på att säga ni är ett toppen gäng som finns här! Jag är mycket stolt över att vara tf Sajtvärd här, tillsamanns med dom duktiga medarbetarna, och er alla goa medlemmar!!!
Alla tankar välkomna i tråden eller via pm. Tillsamanns kan vi bara bli bättre.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag tycker det skulle vara roligt med artiklar om lydnad, uppfödning, genetik osv. :-) sedan skulle det vara roligt med diskussionsfrågor…! =)
Ja, jag skulle också vilja ha någon tråd om uppfödning, genetik et.c. Precis som Malin.
Mvh Emelie 

Finns det någon tråd om sheltieträffar?
#3 jag vet att det finns en ganska aktuell tråd just nu, vet även att det har kommit upp tidigare, prova med sökfunktionen. =)

Tack! Nu hittade jag. 
Tycker sidan är trevlig som den är. Lättsam och blandat innehåll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Instämmer med Gittan! :)
#6 sidan är en av de trevligaste iFokus sidor jag varit på, vi är minsann som en liten familj^^ dock hindrar det inte att skapa nya artiklar
# 6/7/8 Tack. Glad att höra detta.
Vet att det är en gammal tråd, men skriver ändå ;-)
Vore förståss kul med lite mer aktivitet, men kanske inte så lätt.. Är det möjligt att sätta en aktivitetsindex på första sidan? Finns forum som har det.. Lite kul o se tycker jag :-)
#10 Aktivitets index för oss som Sajtvärd och medarbetarna att se, Dom sajterna som har det som du talar om kanske är på den som du är Medarbetare på. Detta går inte att lägga ut på sajten.
#11 Ahaa.. Jag funderade lite på det om det var så att det är bara för sajtvärdar o Medarbetare och jag är ju Medarbetare på 2 sajter :-)
#12 Det är just därför du ser AI,
#13 Japp!
Vad bra, då har vi det klart. Nästa fråga?? Ääää skojade bara
Hehe.. Frågorna tog slut.. För tillfället 

Synd att inte alla får se det. =P
Detta med index är till för värd och medarbetarna för att kunna få en liten hum om hur sajten rullar på.
#19 Jaa, men jag vill också få veta. =P Jag är väldans nyfiken av mig (lite för mycket kanske)
Då kan jag säga att den rasat under helgen imassor!! Vi brukar ligga på ca 5,000 till 6000, men nu ligger den enbart på 2980.
Så nu vet du.
#21 Oj, det var verkligen ett stort ras. Men det vänder nog när nyår och det har varit.
#21 Det var lite därför jag fick ett ryck att skriva genom o putta upp lite gamla trådar :-)

Det är inte så ovanligt att forumet blir segt under högtider. Det är helt normalt, har inget med sajten att göra. Julen är en stresshögtid.
#23 Tack Soffe!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#24 Varsågod :-)
Hur ligger AI till ? Är vi tillräckligt aktiva här ;-) Nyfiken juuu!
Det är mycket aktivitet med kvalite
Det är ju jättebra verksamhet på den här sidan. Det märker man ju.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld