Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 838 ggr
Ronja06
0

God morgon! 9 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Idag är den första officiella lediga dagen på lovet för min del. Vaknade idag till snöööö! Helt otroligt, det är nästan aldrig snö här vid västkusten känns det som. ;)

Hundarna är fortfarande trötta efter gårdagens väldigt långa promenad vid havet. Så idag blir det nog inte så extremt mycket träning.

Mvh Emelie Förlägen

BrightGloria
0

God morgon och välkommen till den nya dagen!
Idag ska jag försöka träna lite mer lydnad så inte vovvarna glömmer bort vad "apport" betyder.
Första lektionen är avklarad och är hemma på håltimmorna. :) Bara två 1½h lektioner kvar.
Det är bara att stå ut.

Mitt lov börjar nästa vecka om jag inte tror fel. *längtar* Tungan ute

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

SparklingTindra
0

#1 Haha, har ni lov? Vad är det för lov? =P

Jag står just och steker pannkakor åt mig efter att ha vart på två timmars plumsande i nästan knähög snö. Det har snöat och snöat och snöat och det är bara bilvägarna som är plogade. Men hundarna hade jättekul. Dom älskar att studsa i snön.

Ressu
0

God dag alla!

Lider av en släng av förkylning som hållit i sej sen fredag. Passar på att ta det lugnt nu efter kursen och försöker vila så kanske man blir bättre.

Hoppas alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Gittan
0

Hos oss är det en härligt solig vinterdag, barnen börjar bli lite snuviga. Själv mår jag prima nu. Hoppas ni får en bra eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

GuUuLd
0

Goddag.

Har precis kommit hem från bergvik (Karlstad), har varit inne och köpt guitar hero till vårat wii så ikväll blir det väl lite spelande kan jag tänka mig. Men innan man börjar spela blir det en promenad med Hugo i det härliga vädret.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Niini
0

#0 Och här skulle vi kunna skänka bort hur mycket snö som helst! Snöat ca 10 cm nu i flera dagar…

Har varit skoldag idag, ganska skönt att slippa från praktiken lite. men väldigt svårt att lyssna på föreläsaren när mn hade så mycket att tala om med klasskamraterna ;)