Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettberättelser
Läst 1270 ggr
[sheltietjej]
0

HON ÄR TILLBAKA!

Nu går det en massa rykten om att Pxx xxxx är tillbaka, vet inte riktigt vad hon kallar sig för just nu. Men hon är ialla fall på G igen…

Sommaren 07 ringde det någon Tanja som bodde i gamla stan till min mormor (hon har kennel). Hon ville ha en valp på prov, hon skulle betala halva priset iså fall. Hon hadde redan en Sheltie tik hemma men utan papper så hon ville ha en ny, för hon hadde varit hundvakt åt sin kompis men det hadde gått 3 år och kompisen hadde inte kommit tillbaka. Hon pratade i telefonen i ca 1 och en halv timme, så säger hon: Kollar du upp dina köpare?

Mormor sa: Ja jag kollar med brukshundsklubben blandannat så hör hon bara tut tut tut… Pxxx xxxx?

Jag sökte även på hennes namn på google fick 29 700 träffar! Hon försöker med hundar, katter och hästar, Och har tyvär lyckats lura en massa människor…

Någon annan som hört något om henne, eller vet om det finns bild på henne någonstans.

Redigerat av medde// Då det sdrider mot reglerna att nammge någon person!

BrightGloria
0

Men gud vad sjukt!!!!!!!!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

[sheltietjej]
0

Jaa, hon är helt galen! Att hon lurar folk bara för att känna pengar, vad ska hon egentligen göra med pengarna?

medde
0

Det finns en bra sida som heter "baksidan av hundvärlden" Titta in på den. Där kommer du att finna mycket om just denna person du talar om.

Det finns en länk om du kollar under "Länkar" upptill på denna sida. Scrolla till du kommer till "Baksidan"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[sheltietjej]
0

Jag har läst där om henne också, men jag fattar fortfarande varför hon vill ha pengar? Obestämd

BrightGloria
0

#4 Vem vill inte ha pengar? Oskyldig

//BrightGloria
- Hemsida

[sheltietjej]
0

Men när jag vill ha pengar är det oftast något specielt, som nu vill jag ha det till ett nytt objektiv. Och varför just hålla på djurbedrägeri för att få pnegar, och så tråkigt att så många luras av henne…

Futurity
0

Nej jag håller med. och det spelar ingen roll alls om det är djurbedrägeri eller något annat. Det är alltid lika tråkigt!

Men som BrightGloria säger vem vill inte ha pengar. Dess värre är det många som gör vad som hällst för pengar också!Skrikandes

BrightGloria
0

Ja, men jag menade inte att jag skulle göra vad som helst för pengar. Absolut inte. Jag tycker fortfarande att det är sjukt att det ska drabba andra.

//BrightGloria
- Hemsida

[sheltietjej]
0

OJ MEDDE JAG GLÖMMDE BORT DET DÄR MED NAMNET JAG VAR BARA SÅ ARG/IRIITERAD/LEDSEN!

medde
0

#9 Inga problem, det är ju fixat. Så läget är ok:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥