Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 785 ggr
BrightGloria
0

God morgon 11feb

GOd morgon/dag!

Vad ska ni göra idag då?

Idag börjar jag inte förrän kvart över tolv så jag slappar lite lätt här hemma.
Ikväll ska SHU ha styrelsemöte, hoppas vi kommer fram till något vettigt. Vi har ju våra planer inför året. :)

Ha det bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

God förmiddag på er alla.

I dag har vi fått lite snö i den stora staden, men bara lite. Så det blir ingen pulkåkning att tala om, men på eftermiddagen ska tösa min iväg på sin träning. Vilket är alltid kul att titta på.

Hoppas ni får en underbar dag, samt att vi kanske ses härinne under kvällen.

Mvh //medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

God förmiddag!

Just nu sitter vi och hör på oväsendet från renoveringen… Vill verkligen börja flytta ut nu!

Där kring 13:20 ska jag börja traska iväg mot praktiken, äntligen sista veckan.

Ska försöka hinna få upp lite bilder från gårdagens lek i snön också innan jag far :)

GuUuLd
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Här snöar det för fullt idag, så framåt 12 när husse drar iväg till universitetet så blir det till att ta en riktig långpromenad med Hugo i snövädret.

Måste bara säga att det är riktigt tråkigt att vara arbetslös nu när man har varit det i över en månad. Det enda roliga är ju att man får vara hemma med hunden hela dagarna.

Slänger med en bild från häromdagen då det var riktigt bra väder.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Ronja06
0

God dag!

Här snöar det för fullt, men det stoppar inte mig från att åka till hundklubben och träna.

Hoppas kunna köra igenom en del slalomträning idag, och förhoppningsvis även gå igenom momenten i LK1.

Kameran får följa med, och jag hoppas verkligen att det slutar snöa så att man kan fota lite agilitybilder.

Ciao!

Mvh Emelie Förlägen

Ressu
0

God dag alla!

Idag har vi underbart väder här. Men det tröstar inte mej när min bil är på service och jag får den inte före tidigaste imorgon. Hade tänkt mej en skön skogspromenad med hundarna, men det blev inget av då det blir för lång promenad med Neiti om vi måste gå hela vägen till skogen (i skogen och sen hem).

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Leffe
0