Ögongodis :-)
Men fy tusan vad söt!
Borde vara olagligt att lägga upp sånadär söta valpbilder 
Hihi va goa ni är 

ååh vad söööt<33
Sötisen!

Söööt!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Åh vad valpsjuk man blir av dessa söta bilder du lägger ut på honom :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Ni får stå ut ändå ;-)
Naaaw, jättesöt är han. =) Är han liten för åldern? Tänkte om han verkar bli en ganska liten sheltie?
#9 Ja han är liten.. Syns det så väl ;-) Det är därför jag ska hämta honom när han är 9 veckor istället.. Enligt uppfödaren så föddes han några dagar för tidigt då mamman parades fler ggr och de andra som kom ut var ju bara knappt halvt utvecklade och döda.. Jag kan ju inte sådant, men hon som har sådan erfarenhet borde väl inte ha fel om att han är född lite för tidigt.. Han kommer bli på den mindre sidan iaf verkar det som.. Svårt o säga hur liten, men min känsla är att han inte blir mindre än 35 cm iaf..
Håller med inlägg nr 2. Olagligt!!!!!
Så söt att man får andingsproblem.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#11 *S* medde då 
Borde vara förbjudet att sätta ut bilder på valpar tycker jag..
Så söt han är…. 
#13 Hihi 
#11 Håller med dig… Det är ju nästan kvävningsrisk att titta på den söta lilla "Prinsen" ;)
Guuud, han är bara fööör himla söt! En av de 2 sötaste "saker" jag sett på länge. Den andra söta "saken" är ju lilla Love;)
#15 Så farligt är det väl inte
Kanske ögonen trillar ut oxå, iaf på mig *hehe* Ser fram emot o få se din lille Love :-)
# 0 Men kära nån!!! 
Smälter som smör i solsken av din lille härlige fyrbente vän. Jättegullig ju..eller förresten, jag hittar inga ord. Borde vara förbjudet att vara så innerligt go och söt
#17 Det får jag verkligen hoppas att du inte smälter
Bättre att du inte hittar orden
Han är underbart söt o jag bara längtar så innerligt efter att få hämta honom!
# 18 Ja det kan jag tro, att du längtar alltså 
#19 O Yeah! 
#16 Ja du, ögonen sitter inte kvar så jättelänge till om du fortsätter visa bild på din sötnos
Men men, dom går väl alltid att sätta tillbaka där dom ska sitta ;) hihi, jo jag ska allt visa massa bilder på honom när han kommit hem =)
#21 Hehe.. Jag har köpt kamera nu så det blir att fota sen när min prins kommer hem oxå 
# 0 Vilken gosis! Kan inte se mig mätt på din lille plutt.

Varje gång jag öppnar detta inlägg har jag fått tvinga mig från att blunda och scrolla ner snabbt för att inte bli avundsjuk. 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Avundsjuk kan man väl inte bli
Jag har varit avis på er alla lääänge som fått äga en Sheltie 
Säger bara: snart dags för hundnappning!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#27 Bäst att man förbereder sig för svår kurragömme då när du kommer medde