Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettbilder-och-lekar
Läst 1268 ggr
Soffe
0

Ögongodis :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har hittat en ny bild på min Prins idag! Han är ju bara den Sötaste Sötisen Skrattande Kyss

Niini
0

Men fy tusan vad söt!

Ressu
0

Borde vara olagligt att lägga upp sånadär söta valpbilder Flört

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Soffe
0

Hihi va goa ni är Skrattande

Paulines
0

ååh vad söööt<33

Futurity
0

Sötisen!Flört

BrightGloria
0

Söööt!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

GuUuLd
0

Åh vad valpsjuk man blir av dessa söta bilder du lägger ut på honom :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Soffe
0

Ni får stå ut ändå ;-)

SparklingTindra
0

Naaaw, jättesöt är han. =) Är han liten för åldern? Tänkte om han verkar bli en ganska liten sheltie?

Soffe
0

#9 Ja han är liten.. Syns det så väl ;-) Det är därför jag ska hämta honom när han är 9 veckor istället.. Enligt uppfödaren så föddes han några dagar för tidigt då mamman parades fler ggr och de andra som kom ut var ju bara knappt halvt utvecklade och döda.. Jag kan ju inte sådant, men hon som har sådan erfarenhet borde väl inte ha fel om att han är född lite för tidigt.. Han kommer bli på den mindre sidan iaf verkar det som.. Svårt o säga hur liten, men min känsla är att han inte blir mindre än 35 cm iaf..

medde
0

Håller med inlägg nr 2. Olagligt!!!!!

Så söt att man får andingsproblem.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Soffe
0

#11 *S* medde då Tungan ute

bima69
0

Borde vara förbjudet att sätta ut bilder på valpar tycker jag..

Så söt han är…. Tungan ute

Soffe
0

#13 Hihi Cool

Starfall
0

#11 Håller med dig… Det är ju nästan kvävningsrisk att titta på den söta lilla "Prinsen" ;)

Guuud, han är bara fööör himla söt! En av de 2 sötaste "saker" jag sett på länge. Den andra söta "saken" är ju lilla Love;)

Soffe
0

#15 Så farligt är det väl inte Flört Kanske ögonen trillar ut oxå, iaf på mig *hehe* Ser fram emot o få se din lille Love :-)

nera
0

# 0 Men kära nån!!! FörvånadSkrattande Smälter som smör i solsken av din lille härlige fyrbente vän. Jättegullig ju..eller förresten, jag hittar inga ord. Borde vara förbjudet att vara så innerligt go och sötFlört

Soffe
0

#17 Det får jag verkligen hoppas att du inte smälter Foten i munnen Bättre att du inte hittar orden Flört Han är underbart söt o jag bara längtar så innerligt efter att få hämta honom!

nera
0

# 18 Ja det kan jag tro, att du längtar alltså Skrattande

Soffe
0

#19 O Yeah! Tungan ute

Starfall
0

#16 Ja du, ögonen sitter inte kvar så jättelänge till om du fortsätter visa bild på din sötnos Skrattande Men men, dom går väl alltid att sätta tillbaka där dom ska sitta ;) hihi, jo jag ska allt visa massa bilder på honom när han kommit hem =)

Soffe
0

#21 Hehe.. Jag har köpt kamera nu så det blir att fota sen när min prins kommer hem oxå Glad

nera
0

# 0 Vilken gosis! Kan inte se mig mätt på din lille plutt.Kyss

Soffe
0

#23 Skrattande

BrightGloria
0

Varje gång jag öppnar detta inlägg har jag fått tvinga mig från att blunda och scrolla ner snabbt för att inte bli avundsjuk. Tungan ute

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Soffe
0

#25 Skrattande Avundsjuk kan man väl inte bli Flört Jag har varit avis på er alla lääänge som fått äga en Sheltie Tungan ute

medde
0

Säger bara: snart dags för hundnappning!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Soffe
0

#27 Bäst att man förbereder sig för svår kurragömme då när du kommer medde Flört