God morgon (15/02-09)
God morgon alla ifokusar.
Här ligger det små vita snökristaller överallt och det är underbart att springa runt i, hundarna instämmer.
Har inte ätit frukost ännu, väntar på att mamma ska gå upp. Vi får ju tårta gäster vid 11 ju. Någon mer som vill komma?
Bara en vecka kvar på lovet också. Phuuu, antar att jag får hålla ut.
Hur ser eran dag ut?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Idag ska vi till föräldrarna och hämta en släpkärra så vi kan flytta sängarna till lägenheten vi ska hålla till i under rörrenoveringen. Sen ska jag också skriva på ett kontrakt för Partylite, gick och blev konsulent i torsdags :)

Idag skall jag till Marianne med alla vovvarna. Skall bli så kul att få träffa Bessie som repat sig så bra efter förgiftningen - vi var verkligen oroliga ett tag och veterinärerna lovade inte för mycket.
Var i Vilsta igår - så många underbara hundar, så många trevliga människor…. MEN…. efter varje utställning blir ändå helt övertygad om att uppfödare vill jag INTE vara!
Idag blir det väl en dag som typ alla andra dagar, några promenader och lek ute i snön med Hugo men även lite wii spelande.
Känner att jag börjar bli riktigt deprimerad..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#2 Åh, vad bra att Bessie repat sig!
//BrightGloria
- Hemsida
God dag!
Har precis fixat hemsidan. http://www.hundliv.webb.se . Blev verkligen jätte nöjd! :D
Idag ska jag främst plugga inför morgondagens skola. *längtar*
Ha det bra!
Mvh Emelie 
God eftermiddag. Alla är hemma. Gubben gör maten och då passar jag på att vara inne lite på iFokus. Det är en underbar vinterdag och vi har varit ute sedan i morse. Vi hade med oss ryggsäck med chokladtermos och mackor. Sedan har vi varit i skogen.
Hoppas ni får en härlig söndageftermiddag och -kväl.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
På tal om att vara ute!
Idag har jag och Lina varit ute och tagit kort! Tillsammans så tog vi 190 kort!
God kväll på er alla.
Äntligen lite lugn i huset. Idag har tös och jag varit på Taekwondo träning. Så nu är det slappa som gäller innför den nya veckan som stundar.
Hoppas ni alla mår topppen och har det riktigt bra.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God kväääll :D:D gaad jag älskar dethär datumet! denhär födelsedagen är nog den fördelsedagen då jag blivit bäst uppvaktad någonsin :D Ååhh är superglaa:D
Oj! GRATIS! 

#10 Tack så jätte mycket :D:D Är överlycklig :D:D

#11 Grattis Paulines!!
Vad har hänt eftersom du är så här överlycklig?
//BrightGloria
- Hemsida

#12 Tack :D:D
Haha inget speciellt egentligen, känner mig bara jätte uppskattad och glad efter alla gratulationer :D <3

Grattis Linis 

#14 Haha de va länge sen jag såg dig här :P Tack !