God morgon 17 februari
God morgon alla!
Här är det jätte, jättekallt idag! -22 grader var det när hundarna och jag skulle gå på morgonpromenaden… Både Ressu och Poitsu lider av att dom fryser om tassarna då det är så kallt. Någon annan som har samma problem?
Hoppas ni alla har en jättefin dag! Nu ska jag gå och måla hallen 
God morgon .
Här är det kallt och vill helst vara inne och mysa i värmen. Men Mickey vill det inte njuter då han kommer ut på prommisen. Nja att han fryser tassarna gör han inte, men eftersom han har en så otrolig hårväxt under sina fötter. Så blir han kall om detta inte klipps bort. För då fryser allt till is under hans små fötter. Så vårat problem är nog omvänt från ditt Ressu.
Hoppas ni alla får en fin dag.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hej hopp!!
Här hade vi - 8 grader imorse. Nu har det mulnat på och kommer lite snötussar nerdinglandes igen. Ska strax ta mig ut på en promenad innan jag ska möta sonen vid bussen efter skolan. Han slutar tidigt idag.
Önskar er alla en bra tisdag 

Idag är jag hemma med influensa. Har sovit i stort sett hela morgonen-dagen. Men jag är frisk i morgon, det har jag lovat mig själv.
Vovvarna har fått leta godis eftersom jag inte velat gå någon promenad, jag är ensam hemma också och ut i kylan med ~39graders feber är ingen höjdare.
Hoppas ni får en underbar dag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Goddag, bara in och kikar snabbt innan det är dags att fortsätta med packandet till lägenheten..
God dag!
Idag när jag klev upp och kollade på termometern så ville jag be hundarna att lära sig att gå på toan, och gå och lägga mig igen. Det var -30 grader ute.
Så Enya som inte har lika mycket päls som Tindra har har fått ha täcke på sig idag. Faktiskt så har ingen av hundarna fått köldkramper alls på promenaderna idag.
#5 -30 Jisses
Då hade jag nog stannat hemma. Kom och tänka på min gamla dobber til jag haft. Då det var mer än ca -7 så kunde hon inte vara ute för länge. Detta berodde på öronkuperingen, då förfryser öronen lätt.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#6 Usch vad jobbigt då. Här i Gällivare är det mer än -7 ganska stor del av vintern. =P När jag var ute sist med hundarna så var det -32. Så nu har även Tindra fått ha täcke på sig.
Jag har inte gått så långa promenader med dom idag (beror inte på kylan) så Tindra sitter här och flåsar och vill ut på balkongen och svalka sig. Dom har fått leka lite med "Dog Tornadon" och godislådan. =)