Går i väntan...
Jaa nu är det bara 10 dagar kvar tills jag får hem min käre prins, men det känns som en evighet ändå :-)
Ser verkligen fram emot detta då det känns så spännande!
Hur väl förberedde o planerade ni innan ni fick hem er valp? Jag har klart det mesta.. Mattor o sladdar etc. fixar jag nog dagen innan.. Det är ju en del att tänka på..
Oj, bara 10 dagar! Vad roligt
. Har du bestämt namnet ännu? *nyfiken* 
Med både Ressu och Neiti var vi väl förberedda. Poitsu kom lite hastigt på men hade 95% klart när han kom =).
Jaa! Räknar dagarna, det gjorde inte ni va
Jag känner mer o mer för Sammie, tror att det kan passa riktigt bra eller vad säger du Ressu?
#2 Ååh nej, här har vi inte räknat dagar, timmar, minuter…
*host*.
Sammie låter jättefint. Passar bra "i munnen" när man ska kalla på hunden
. Hoppas ni förstår hur jag menar 
#3 Hehe.. Lika oskyldig som jag då ;-)
Ja jag gillar betoningen i Sammie + att det är fint :-)
Ni får gärna vara med o räkna dagarna om ni vill, inget tvång ;-) Jag tänkte om jag får det, skapa en speciell egen tråd till prinsen sen någon gång efter att jag fått hem honom..
Okej, det är då 10 dagar kvar idag 
Tack!

Wii! Spännande! 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#8 Jaoo :-)

Gud så kul! Så spännande! och så LÅÅÅÅÅNG tid innan lille Sammie kommer hem!
Jag kommer precis ihåg hur det kändes. Det tog en evinnerlighet innan det äntligen blev dags!
eee… vad man skall tänka på… hmm… mer än sladdar…. tja, SKOR! Hatthyllan var belamrad med dojor första tiden
Läder är jättesmarrigt och mysigt att gnaga på.
Fast varje valp har sina idéer… Tingeling började gnaga på blixtlås så alla kuddar var man tvungen att lägga åt rätt håll. Mattfransar har varit poppis hos alla!
#10 Hehe.. Ja precis! Det är jättelång tid kvar!
Hur ska jag stå ut!? Hjälp mig 
Det bästa är ju att även om tiden tycks gå sakta så går tiden framåt iaf..
Den lille rackaren borde inte kunna nå mina skor på hyllan hoppas jag, men vet ju aldrig, han kan ju klättra upp dit om han är smart :-) Mattor ska undan.. Kan tänka mig att fransarna e goda att tugga på..
Hm mattfransar! Det måste jag prova! Låter som en riktigt delikatess! Men läder skor tycker iaf inte jag låter så smarrigt!
Då var det bara 9 DAGAR kvar då!
#12 *S* Nä fy för läderskor, kan ju inte va gott :-/ Men hundar äter ju allt..
Jisses så spännande det blir att få höra då den lilla krabaten kommit hem. Detta ser vi verkligen fram imot.
Men visst du måste "gömma" många i hemmet, Mickey tog ett och annat då han flyttade in hemma hos hos. Men nu är han bara en prins som jag katterna ibland,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#14 Ja va kul att ni tycker det :-) Jag kommer nog göra en ny egen tråd till honom här med lite bilder o så någon gång efter att jag fått hem honom..

Hehe, att vovven äter på mattfransarna är nog det minsta problemet med mattor i hemmet. :) Jag skulle nog ta bort dem för att de inte skulle bli en toalett. :)
Men din valp kommer väl vara rumsren direkt,va? hihi
//BrightGloria
- Hemsida
#16 Oh Ja! Visst kommer han va det 

#17 Tänkte väl det. 
//BrightGloria
- Hemsida
#18 Jao 
Det närmar sej med stormsteg! Men jag skulle nog ljuga om jag säger att dom sista 9 dagarna går snabbt
.
#20 Haha.. Ja vi får väl se ;-) Ju mer man tänker på va klockan är desto saktare går tiden iväg..
Idag är det bara 8 dagar tills Soffe får hem hennes supersöta valp 
Snyft.. Det blir 9 dagar nu istället.. Men 1 dag är väl inte så farligt! Jag överlever och jag tänker på valpens bästa!

#23 Hur kommer detta sig?
//BrightGloria
- Hemsida
Hon glömde att hon hade anmält sig till en utställning på lördagen innan vi bestämde när jag skulle hämta honom.. Just därför blir det att jag hämtar honom på söndagen istället..
Nu går visst tiden med rasande fart, tänk… Det känns ju inte som lång tid alls sedan du berättade om den lilla trefärgade killen som kommit till världen <3 Förstår din längtan =)
#26 Ja men nu får jag vänta 1 dag extra :-/ Men det överlever jag väl så länge som jag väntat!
Spännande, nu är det bara 8 dagar kvar :)
#28 Jaa! :-)
Nu är det 7 dagar kvar!
Nu närmar det sej, bara 6 dagar kvar tills Soffes prins kommer hem 
Jaoo 
6 dagar :D Det är ju nästan i morgon =)hihi
Jaglängtar också tills i helgen, vi får ju båda hem våra sötnosar i helgen ;)
#33 Jaaaaaa!!! Det ska bli så spännande 
#34 Ja det tror jag allt, det är alltid något extra med att få hem sin lilla valp, att hålla sin lilla valp i famnen och bara mysa… det är en underbar känsla som knappt går beskriva med ord <3

Åh, nu drar det ihop sig!
//BrightGloria
- Hemsida
#35 Myspysigt 
Oj oj, nu går det undan. Hoppas vi får se många härliga foton då lillen kommit hem. OK?
#38 Jadå.. Här ska det fotas *hehe*
Idag är det bara 5 dagar kvar
. Nu börjar det bli superspännande 
Oj vad tiden har gått fort. Hoppas att det kommer bli många bild bomber då det vackra är hemma,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
5 dagar går fort 
#40 Yes! :-)
#41 Ja det ska fotas ;-)
#42 Ja det hoppas jag *hehe*
4 dagar kvar nu! Snart blir det till att börja räkna timmar 
#44 Hehe.. Bara snart 
Och imorgon är det bara 3 kvar…hi-hi..
3 dagar kvar!!! 
Nu är det verkligen nära =)
Spännande..
Nu bara 2 dagar kvar! Väntar med spänning på att se massor med bilder av den lilla sötisen 
Jadå! Jag ska ta bilder på honom 
1 dag kvar!

NU SÅ!! Nu drar det ihop sig. 
Japps! Men jag orkar nog inte räkna timmarna *hehe* Jag tar det lugnt bara och inväntar tills jag ska åka imorgon :-) Ska bli så spännande!
Ingen dag kvar! *haha*
Nu bara längtar jag tills att få komma iväg 

Glöm inte kameran!
Mitt lilla motto. 
//BrightGloria
- Hemsida
Lycka till! =)
Ja lycka till på den stora dagen! 
Puh! Blev där längre än vad jag trott :-) Så nu är jag trött.. Allt har gått bra, han sa inte ett knyst på vägen hem..
Jag ska se om jag kan få till lite bilder i veckan, kan inte min nya kamera riktigt än, men det ska väl inte va så svårt..

I början är det bara att trycka av. :) Speciall effekterna märker man senare. :)
Hoppas att allt kommer gå bra för er!
//BrightGloria
- Hemsida
Jo så långt kan jag :-) Men sen ska jag få in bilderna på datorn oxå och få fram dem så att jag kan visa dem ;-)