God morgon 25 februari
God morgon alla!
Kikar in och säger hej. Idag kommer min mamma på besök så ska passa på att åka ner till sommarstugan med hundarna när det är så fint väder! Kameran är laddad så kanske man får en eller annan fin bild =).
Ha en bra dag alla!
Idag ska jag till min kusin! Där hade vi tänkt att åka i backarna! Men jag vet inte vad han hade tänkt att vi skulle åka på! Förra gången jag var där så åkte vi på en baklucka till en bil, innerslang, en sån här plastbåt som man badar bäbisar i mm! Att vi fortfarande lever!
#1 Lyckos dig som kan ladda din kamera! Jag har AA batteri i min kamera och när jag köpte den så fick vi med en laddare! En gång var det välldigt lite ström i kameran så jag tar ut batteriet och sätter det i laddaren. En kvart senare hör jag ett konsigt pysande ljud. Då hade jag stoppat i oladnings bara batteri!
Ha´re bra!

#1 Du är för lat Futurity, det är ju bara gå och köpa några batterier och vips så kan du börja ta kort igen. Svårare är det inte.
God morgon alla glada!
Idag ska jag också till Futuritys kusin, fast för min del så säger jag till min systerson. Ska äta lite fika och vara lite sociala. Får se om jag också slänger mig ner för backarna. Brrr, läskigt.
Vet ni, jag längtar till våren/sommaren. Någon mer?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag. Idag ska vi ingenstans mer än ned till stallet. Det är en helt underbar vinterdag idag. Hoppas ni alla får en trevlig eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God kväll!
Idag fick vi börja vårat sportlov 2 dagar tidigt, så jag är ledig imorgon och fredag, skönt! :) Idag har jag varit i skolan och sen städat elevehemmet och mitt rum och packat, fick sen skjuts hem. Fixade iordning åt Bebbe i mitt rum sen har jag tagit det lugnt.
Hoppas ni haft en bra dag!

Ja, dagen blev bra idag.
Hoppas alla andra också fick det bra!
God natt!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida