Sobeltråden!
Min pojkväns absoluta favorit, nu kommer han säkert att sitta här och spana. Har försökt få honom att göra ett konto men han tror att hans kompisar ska reta honom, haha!
Lägg upp massa bilder på era ståtliga sobelshelties här! :D
#1 Vilken fin bild!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#2 Ja, jag gillar den där bilden jättemycket för där ser man likheten mellan Zorro och Tindra. Han ser precis ut som Tindra gjorde i den där åldern, bortsett från att han har krage. =)

#6 Oj! Det var något litet där inne på denna bild.

#6 Såg att du varit inne och ändrat. Nu vart det jättefint, vacker :-)

#11 Lucky som är så fin!
#6 underbart söt!

#15 Så fina bilder du alltid har.

#17 Tack så mkt, ska ner till Gbg och hälsa på min kompis mästerfotografen till veckan så jag hoppas hon kan ta några kort igen =)

#18: Till gbg!!?? 
Roligt, hoppas att jag ser er där. Fast gbg är rätt så stort 
Mvh Emelie 

#20 Vi ska husera ute i Älvängen =)
#22: Då kanske vi ses. Jag jobbar för tillfället (tyvärr endast 1 vecka till) på ett hunddagis där. Håll ögonen öppna för en trefärgad sheltie. :)
Mvh Emelie 

#23 ska hoppa fram och ropa Ronja när jag ser en trf sheltie om du skriker tova när du ser en sobel :) hon är nog oftast i sällskap av en beauceron och en mallevalp..

#24: HaHa. Jodå, jag ska leta och leta efter en sobel sheltie. Det blir väll att jag ropar "Tova!" efter varje sobel sheltie jag ser? *skämt* 
Mvh Emelie 

#29: jo visst är de lika! 
Mvh Emelie 

Vilka fina bilder alla har tagit! :D

#29 jisses du har alldeles rätt =) Espira & Tiini är väldigt lika.. kul =D
Otroligt vacker =)
#38 Vad kul att du också tycker det!!:) Tack för komplimangen! Detsamma måste jag säga om Tiini!!:)

Oj, denna tråden har inte jag sett. Vi borde skaffa en för blue merle och trf också. :)
Här har vi bild på Zelda
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

#43 Vilka stora vackra ögon!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida