Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 817 ggr
Ressu
0

God morgon 3 mars

God morgon alla!

Fortfarande dålig i ryggen. Hoppas det reder upp sej till helgen. För då tänkte vi oss på match-show nu då det inte blev av förra helgen (dumma rygg Obestämd).

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

runas
0

God förmiddag!

Den dm snö som kom igår håller på att töa bort o nu är allt blötklibbigt o slaskigt, FY! Ska ut på långprommis m hundarna nu o sen ska vi ut till stallet o pyssla.

Glad snödag alla!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

BrightGloria
0

Nu är här oerhört mycket snö och det är väldigt jobbigt för hundarna att röra sig när vi är ute. Snö fastnar överallt. Stannar flera gånger och plockar bort bollar.

Oj, nu är klockan mycket, skolan börjar snart igen. Ha en bra dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Asch, denna missade jag.. hum hum, kan väl ta och infoga mina skriverier här då och ta bort mitt dagsinlägg.

Hej här är jag! In en snabb vända innan jag ska packa lite kläder och dra vidare. Misstänke Turbo väntar på att få gå ut.

Tent skriven idag, sista försöket och förhoppningsvis full poäng :)

Var en sväng till villan i fredags, Turbo ääälskade att åka skoter och vara med när vi tog upp näten. Men oj så trött han var när vi kom hem ;)

Sen vann Turbo också en leksak här i veckan, blir en prima födelsedagspresent åt honom :)

Nu ska jag dra vidare, mer updae finns att följas på min blogg :)