Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 792 ggr
Ressu
0

God förmiddag 5 mars

Hejsan alla!

Kikar in fram och tillbaka före jag ska börja ställa till inför kalaset ikväll! Sambo fyller och så har vi även varit förlovade i 1 år! Mycket att fira Skrattande

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

# 0 Stort grattis på förlovningsdagen! Hoppas festen blir bra Skrattande

Niini
0

#0 Grattis! Själva går vi mot tre år, dags att gifta sig snart?!Obestämd

Sitter i skolan och ugglar. Skulle helst fara hem eftersom de 5 timmarna på stan  igår verkligen inte gjorde gott mot min förkylning… Dubbelt värre idag och jag skulle helst ligga under täcket..

Soffe
0

Grattis Ressu! Hoppas ni får det mysigt :-)

Här är det lugnt idag.. Får ta hand om mig själv och lille busungen :-)

Ha en bra dag alla!

SparklingTindra
0

#1 Grattis. =)

Här håller jag på med förberedelserna inför roadtripen till Skellefteå imorgon och agilityinstruktörs utbildningen.

Ha en bra dag

Ressu
0

Tack ska ni ha för gratulationerna Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Jojsan
0

Idag är första dagen på en vecka som jag känner mig någorlunda pigg, har varit sjuk med feber, över 40 grader en dag, annars kring 39, halsfluss och sen fick jag även ögoninflammation… Men nu verkar penecillinet börja hjälpa i alla fall, skönt att kunna kolla in på iFokus igen! :)

#0 Grattis! ;)

BrightGloria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 Grattis Ressu!
#6 Usch, hade streptokopper för inte så länge sedan och hade också runt 40 ett tag. Inte roligt alls. Krya på dig jättemycket!

Kommer precis in efter 1½h promenad och ska snart äta lite mat. Sedan får jag fortsätta med geografi, naturvetenskap och historia läxan. Bara roliga ämnen. ;)

Ha det bra!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Jojsan
0

#7 Inte kul det heller med streptokopper.. Tack!