Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 552 ggr
Ressu
0

God morgon 6 mars

God morgon alla!

Äntligen fredag! Idag ska jag ta det lugnt nån timme tills sambo kommer från jobbet så ska vi fortsätta med listarbeten på bygget. I helgen ska vi och fira min mamma som fyller och så passa på att åka på en match-show!

Vad har ni för planer inför helgen?

Hoppas ni alla har en bra dag och får en underbar helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God dag

I dag ska vi iväg och titta på ett nytt spel till tösens WII spel. sen lutar det åt att Mickey kommer hamna i badet under kvällen.

Grått och trist över sthlm i dag, i går var det rena vår vädret solen sken och super fint ute.

Hoppas ni alla får en fin dag. samt att vi ses här på våran trevliga mötetplats på iFokus. Sheltiesajten.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Niini
0

Goddag! Till att börja med ska Turbo och jag ta en liten promenad i solskenet :) Sen blir det väl att fara iväg till afären när sambon kommer hem och efter det en myskväll framför tv:n!

Imorgonkväll väntar den efterlängtade tjejkvällen och sen på söndag möjligen match show, ska bara försöka fatta var den är ;)

VickiochTova
0

Idag har det varit tårta och paket Skrattande Blir myskväll med sambon framför tvn, är ledig hela nästa vecka så det ska bli riktigt skönt att slippa lägga sig tidigt på söndag.. Sen ska vi upp till Säfsen i slutet på veckan!

nera
0

Godkväller!

Här har det varit grått och snöslask hela dagen lång..

Har inga större planer inför helgen. Blir nog att a det lugnt och kolla in alla härliga hundbilder här emellanåt Kyss

Ha en fin helg alla!