God morgon 7 mars 09
God morgon på er! Här har jag för mig att solen skiner och det kommer bli en underbar dag
Sambon sover ännu och Turbo verkar inte vara så pigg han heller, ligger skönt i min famn. Förkylningen börjar väl så småningom ge med sig, men visst är näsdukarna min bästa vän fortfarande 
Ha en bra dag!
God morgon alla!
Här skiner oxå solen och vi ser ut att få en underbart fin dag här
.
Hoppas ni alla har en bra dag!
#0 Hoppas din förkylning ger med sej nu!

Gick upp klockan åtta, tog ut hundarna, gav dem mat, åt frukost, titta lite på tv:en, stängde av tv:en, gjorde mig i ordning för dagen, tog fram dammsugaren och drog igenom huset, så nu är här så rent och fint så.
Ska snart ha en liten skönhetsbehandling med vovvarna. :)
Ha den bra dag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
God dag
Tittar in en snabbis, ska ner nu till centrum och handla på Apoteket, lite prylar till min tös. Då hon ser ut som en jättesöt "flugsvamp" Hon här fått vattkoppor!! Jisses det sitter ju överallt på henne och kliar som bara den! Kan inte vara kul alls.
Men hoppas vi ses under kvällen
Ha nu en riktigt fin dag allla!
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 uj, minns hur det kliade när jag hade vattkoppor
Och jag har en lärdom, låt henne inte klia sig i ansiktet! har ett stort fult ärr av en vattkoppa jag kliade mycket under ögat
Tur att man har fräknar så den döljs lite av dem 

#3 Nej usch, vad jobbigt för henne! Det är en riktig pina att ha vattenkoppor. Blä vad jobbigt.
Hälsa henne krya på sig från mig!
//BrightGloria
- Hemsida
Tack för era hälsningar, har visat henne dom och min lila "flugsvamp" vart jätteglad över dessa hälsningar och även Niiinis råd.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Krya-på-dej-kramar åt tösa din. Vattkoppor e inte alls roliga… Kliar och är bedrövliga 

#6 Kul att kunna göra någon glad. :)
//BrightGloria
- Hemsida