Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 652 ggr
Ressu
0

God morgon 11 mars

God morgon alla!

Nyss hemkommen efter en promenad med hundarna. Sitter och avnjuter en kaffekopp och snokar runt på iFokus =). Nu ska jag snart börja lasera lister…

Hoppas ni alla har en bra dag!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

BrightGloria
0

Har precis varit ute med hundarna och följde min lillebror till skolan. Nu sitter jag och mumsar på min frukost samtidigt som jag tittar runt här. :)

Hoppas ni får en super dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

God morgon, sitter i datasalen i väntan på mat. Försöker göra lite arbeten men det går väl sådäär… Nån som vill låna ut lite motivation alternativt självdisciplin?

Jojsan
0

Hej, hej!

Även jag sitter i datorsalen, meningen att vi ska jobba men jag är färdig så jag vet inte vad jag ska göra nu. Kollar runt lite på iFokus istället. ;)

Soffe
0

Morron!

Här är det lite kyligt idag.. Hoppas på att få fixat en annan TV idag eftersom min pajade igår och det är ingen mening att försöka laga den.. Jag klarar mig inte utan TV känner jag..

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

nera
0

Goddagens!

Här snöar det fortfarande. Snöade hela dagen igår också. Fast idag så håller solen på att kika fram lite. Ska strax gå ut på en promenad och få mig lite frisk luft. Måste vänta på att mina grovbröd ska gräddas klart först, som står i ugnen just nu. Luktar rätt gott kan jag tala om.

Önskar er alla en fortsatt bra onsdag.

BrightGloria
0

#5 Mm, låter jättegott.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Ska snart stänga av min dator, och tassar in en snabbis och säjer hej. Idag har vi haft en hyfsat lugn dag. Slutade sent i skolan och kom hem omkring klockan 16.00. Jag gick med en gång ut med hundarna i det härliga vårvädret! Det är flera plusgrader och jag kan nu gå utomhus utan både mössa och vantar. *härligt* Idag såg jag även vårens första blommor! Skrattande

Jag bifogar en 2 år gammal bild i detta inlägg. Om 1 månad ser det förhoppningsvis ut såhär? :) (fotad 11 April 2007)

Mvh Emelie Förlägen