Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettot-prat
Läst 1060 ggr
medde
0

OT//Melodifestivalen.

Vem tror ni vinner melodifestivalen nu i helgen? Väldigt nyfiken vad ni tycker och tror.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
0

Jag vill att Sarah Dawn Finer ska vinna med låten Moving on. Tycker den är så bra =)

medde
0

Jag gillar henne med, men kommer den att stå sig i den stora finalen? Tyvärr kan jag inte säga att jag gillar Ugglas låt, skulle den vinna. så blir jag norsk.

GuUuLd
0

Jag vill att Alcazar med låten Stay the night ska vinna, men jag kan erkänna att jag har väldigt många favoriter så jag känner mig ändå lite kluven och är inte helt säker men just i skrivande stund tycker jag alcazar iaf.

Håller med dig Medde helt och fullt när det gäller Ugglas iaf en stor skam för sverige.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Mi-ck-an
0

Hahaha. Jag håller med er, medde och GuUgLd. Ugglas är inte bra! Vinner hon, vet jag inte vad jag gör. Jag tror det finns en mycket bra plats vid Älven här nedanför mig som kan bli min död.

Favoritlåt vette gudarna. Vi får väl se =)

Niini
0

Haha, ja det är bara att rösta tjejer ;)

Eller hoppas på att resten av befolkningen har nån smak.

Här i grannlandet höll jag på att trilla ur soffan när finnarna röstade fram tre BRA bidrag till finalen Tungan ute

Starfall
0

#2 Ja det är frågan, hoppas på att Sarah Dawn Finer har en chans i europa. Men den känns väldigt mäktig och fin, samt INTE som "alla andra" svenska schlagerlåtar.

Okej, nu när ni sagt vad ni tycker om Ugglas låt kan jag också våga säga vad jag tycker… Jag tycker det är väldigt pinsamt att denna låt gick till finalen. Jag gillar den verkligen inte, men min mamma älskar den..

BrightGloria
0

Ugglas låten fååååååååår INTE vinna!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Soffe
0

Ugglas låt är Bläääää!! Heat får gärna vinna! :-)

medde
0

Jag som trodde jag skulle rent ut sagt få på näbben, då jag skrev att jag inte ville Ugglas låt skulle vinna .Men jag var tydligen inte ensam om det. Phu…

Men jag skulle inte bli förvånad om den kammade hem seger. Vilket blir då jobbigt att byta pass..

Niini
0

Snälla, snälla… SLUTA SJUNG!  Jaa.. det är då jag som sjunger med i Ugglas låt Flört

Hoppas på EMD trots att de knappast vinner.

Niini
0

Väldigt skrämmande hur många jurymedlemmar som är tondöva, inte minst den internationella juryn Förvånad

Soffe
0

Jaa vad säger man.. Inte den låten jag tyckte skulle vinna.. Men hellre den än UGGLA som kom 2:a..

BrightGloria
0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Fy vad hemskt det var ett tag! Svalde tungan när snälla snälla fick den näst bästa!
Min favorit vann och då är jag nöjd! Skrattande Tjoho!!

//BrightGloria
- Hemsida

Niini
0

Jaa..ett tag var jag nog rädd att ni inte skulle ge Finland något som helst motstånd ;) Men men.. sambon och jag sitter o hör på de riktiga vinnarna EMD Skrattande

Futurity
0

Vad tyckte ni om vinnaren?

Soffe
0

Som sagt.. Inte den jag tyckte skulle ha vunnit.. Inte min musiksmak, tycker det mest är kul och spännande att titta på melodifestivalen för att det är en musiktävling.. Desstutom har Petra varit en bra och rolig programledare..

Gittan
0

SNÄLLA SNÄLLA stryk Sverige detta år från sluttävlingen! Det är väl ingen operatävling och tvåan som säger Snälla snälla samtidigt som hon försöker stampa hål i golvet. Det är det sämsta jag varit med om. i Melodifestivalen!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Vilken tur jag slapp kalla mig norsk i dag, för det hade jag gjort om snälla hade vunnit, men är vinnaren något som kan slå i Ryssland? Det undrar jag verkligen.

Mycket besviken i år på denna festival. Men röda korset har ju alla fall fått mycket pengar in.

Jojsan
0

Jag tyckte helt klart rätt låt vann! Tycker den är jättebra, helt klart annorlunda. Det brukar alltid vara så dåliga låtar i melodifestivalen…

BrightGloria
0

#19 Äntligen någon på min sida. Skrattande 
Jag tror den har ganska stor chans i Ryssland faktiskt.
Jag tyckte faktiskt att detta årets melodifestival var riktigt spännande. Fast hade snälla snälla vunnit hade jag nog gjort som medde hade tänkt.

//BrightGloria
- Hemsida

medde
0

#20 Kul med sällskap!

Niini
0

#20 Ja i Ryssland kan de säkert gå hem! men inte riktigt vad jag hade tänkt mig som ESc-bidrag. Men man vet aldrig, Lordi vann ju ;)

medde
0

Ja jisses vilken storslam det var, men jag gillade den faktiskt, det var något kul och nytt i denna festival

Jojsan
0

#20 Jo, det tror jag också. Håller med om att det var intressantare melodifestival i år, det brukar inte vara några bra låtar alls. Nu var det i alla fall några. Och vinnarlåten är verkligen bra!