Valp - Uppföljning :-)

Snacka om att man blir valpsjuk! Vilka sötnosar <3 Njut av valptiden!
Då jag ser att intresse inte verkar finnas för detta, så avslutar jag uppföljningen här, ni kan ta bort tråden helt..
Kanske jag kommer göra en egen tråd igen om när jag tingat en valp, får se..

#6 Varför skulle vi inte ha intresse för söta valpar Soffe?
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
#7 Jag tänkte att det vore kul med lite kommentarer, då ser man mer intresset och det är roligare att visa bilder, men självklart är det inget krav att skriva, menar inte alls så.. Blir lite mer go i tråden om det skrivs lite oxå, mer gemenskap.. Känns lite tomt annars.. Men givetvis fortsätter jag att uppdatera bilder vecka för vecka om det önskas ;-)

#8 Ja, fortsätt bara. Jag tror att ingen skriver kommentar just nu för att alla är SÅÅÅ valpsjuka så man inte finner några ord!
Så är det för mig i alla fall. 
//BrightGloria
- Hemsida
#9 Härligt retfullt att bli valpsjuk
Då har jag fått en klar vink från dig då att fortsätta
Jag själv bara lääängtar tills jag får komma o hälsa på de små sötisarna! Även resten av gänget förstås, föräldrarna och de andra! Jag räknar veckorna nu *hehe* Lillkillen ska bli 5 veckor först, så det är 2,5 vecka kvar!

#10 Åhh, vad spännande! Följer gärna med i bagaget när du ska hälsa på Soffe!
//BrightGloria
- Hemsida
#11 Mhm.. Att det är!
Kanske kan smuggla med dig om du kan ta dig hit ;-)
Så underbart söta! Ser fram emot fler bilder på din tingade valp, för visst har du tingat en redan?
#13 Nej.. Inte än.. Måste först komma o hälsa på alla godingar :-) Då som först vill jag tinga en :-) Jag är redan småkär i lillkillen som är en trefärgad hane, han är så fiin o sööt! Bild på honom kommer i slutet på veckan när uppfödaren uppdaterat igen, för hon fick ingen bra bild på honom.. Spännande!
Vad säger man??? Ojojojo! Vilka fina bilder. Valpsjuk är bara förnamnet. Jisses så fina dom är. Jag vill också följa med så man kan hundnappa en lite krabat.
Visst är det underbart med dom små. Jag kan också avslöja att jag vet att det är 2 stycken medlemmar på sajten som har just parat sina tikar,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#15 Jaa dem är så sööta o fiina allihopa! Ska bli mysigt att få träffa dem alla snart
Jag har ju som sagt ett extra öga på en liten kille
Får väl se om det klickar då..
#14 Jaha, jag trodde du redan tingat han, men klart du vill hälsa på dem innan också 
#17 Jaa o det lääängtar jag till :-)
#18 Det förstår jag!
Ja jag hoppas att du oxå en dag kan skaffa en Sheltie :-)
Inne och kikar åter igen på dom fina bilderna
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#20 Ja, det hoppas jag med, men det blir nog tidigast om 2 år..
#22 Okej.. Då har du något att se fram emot! Du får gotta dig här så länge med alla bilder på Shelties och säkert komma på en träff oxå :-)
#23 Japp, det har jag, fast jag har längtat efter en hund så länge jag kan minnas och jag trodde att jag skulle kunna skaffa en vovve i somras men det blev tyvärr inte så… Måste vänta tills jag gått ut gymnasiet, så jag är säker på att jag har tid för hunden.. Men precis som du säger får jag hålla till här och kolla på alla andras hundar :)
Tålamodet testas *hehe*
Har pratat med uppfödarn idag och hon sa att efter helgen ska hon uppdatera.. Jag ska ringa igen på måndag för vi ska bestämma dag när jag ska komma o hälsa på, lääängtar! Jag räknar redan dagarna.. Vet ju att det blir någon gång nästa vecka innan helgen.. Så nu är det inte långt kvar tills jag får träffa alla underbara valpar + resten hon har :-)

Naaaw!! sööötisar!!
Japp, ^^
Vad kul! Måste vara underbart att fara och kolla på valpar :P
#27 MMM :-)

Helt bedårande valpar, Underbara. Fast man precis haft en valp blir man ju sugen på en ny hehe :)

Underbara!
//BrightGloria
- Hemsida
Jättesöta!

åh va söta! :D