Filmer på Ronja!
Nu har jag lagt in lite filmer på Ronja. Klicka på länken för att se ett par filmer på henne: http://sheltie.zoomin.se/A13929 . Sedan, www.nordica.webb.se (www.sheltie.zoomin.se) är faktiskt min och Ronjas egna hemsida. Dock är en ny hemsida under uppbyggnad, så det kommer inte så mycket uppdateringar där m.m. Därför kan det se lite rörigt ut. Mvh. Emelie & Ronja
Mvh Emelie 
jättefina filmer :D
#1: Tack så mycket 
Mvh Emelie 

Ja, verkligen jättefina! Gillar särskilt den med snön, precis som Frankie på vintern:) Och Ronja är jätteduktig på agility! Har ni funderat på att tävla med henne nån gång??
Kramar//Carro
#3: Tack igen. Hon är så söt på den filmen. Älskar att gräva ner hela ansiktet i snön. :) Så gulligt.
Tack så mycket. Nja. Först hade vi tänkt gå några Agility kurser med Ronja. Känns bäst så, eftersom man lär sig lite mer då. Sedan hoppas vi på att kanske börja tävla smått med Agility hösten 2008.
Mvh Emelie 
OJ va bra du fixade det ,!! ska genast dit och titta!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ronja 06
Kan bara säga vilka fina filmer!!
Va fin hon är!
Samt oj va hon är duktig. jag önskar er all lycka till i framtiden med henne på tävlings banan.
Jag har haft och fött upp en bruksras
Måst säga jätte fint ekipage! fin kontakt!
Bravo Ronja06
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#6: Tack så mycket! 
Ronja är trotts allt bara nybörjare än så länge. Men imorgon börjar Ronja sin första Agility kurs. Då hoppas vi på att lära oss ännu mer, och bättre på hennes Agility ännu mer. 
Mvh. Emelie & Ronja
Mvh Emelie 
jättegullig hon är, har varit tvungen att kolla på filmerna flera gånger ^^
#10: Tack! :)
Mvh Emelie 
Glömde medela att en ny film lagts in på hemsidan! På Ronja endast 3 månader gammal. Sockersöt. Och på besök hos uppfödaren. 
Mvh Emelie 

#13 Den är också jättesöt! :)
#14: Tack. 
Mvh Emelie 

Hej, jätte fin flicka du har :D Måste bara fråga Var den "blåa" sheltien en Sigge :P ?? Och vad är "pon" ?
Mvh Ellenfyrkant
#16: Tack så mycket
Sigge är en raggig och (om jag nu inte skulle klippa honom) långhårig. Bild finns i mitt fotoalbum. Menar du bilderna i galleriet?
"Pon" är en förkortning av Sigges ras. Som te.x Shetland sheepdog har sheltie.
Mvh Emelie 

Jätte fina filmer. Filmen då Ronja var valp fick mig att tänka på min förra hund som var sheltie. Vilka gammla minnen jag får då jag ser filmen. 
Nej vad gulliga filmer!! Jag börjar tänka på min trefärgade tik som jag ska få hem den 22 Juli.
Hon heter också Ronja!! 
#19: Tack. Vad roligt! Och vilket sammanträffande. 
Mvh Emelie 
Länkarna funkar inte :-/
tror det beror på att hemsidan inte längre finns, då Ronja06 har en ny hemsida. Detta är ju trots allt en tråd från 2007. ;)
Jo men tänkte att det fanns kvar ändå eftersom det är filmer och inte som hennes vanliga hemsida ;-) Dessutom ser jag att tråden är från -07 Men vad gör det att jag frågar ändå..
Jag kom inte heller in…
Länkarna funkar inte längre pga. att själva hemsidan som de var uppladdade på nu är borttagen.
Mvh Emelie 
Aha.. Tack för svar även om tråden är så gammal :-)
OK! Då vet jag med