God förmiddag 28 mars
God dag alla!
Förbereder som bäst dagens träningar men kikar in fram och tillbaka. Idag har vi det lite varmare men gråmulet såklart då vi har uteträningar
.
Hoppas ni alla har en fin lördag!

Det snöar och snöar och snöar och det har det gjort oavbrutet i ett och ett halvt dygn nu. Nu tar det ju ännu längre tid innan agilityhindrena kommer fram på brukshundklubben. *suck*
Det var väl ändå onödigt med snö igen. Jaja, blir väl att ta med hårtorken ut sedan och blåsa lite.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Goddag! Snart ska vi fara och äta gott, mommo & moffa ska bjuda på mat :) Sen bär det av mot föräldrarna och hämta Turbo som fått vara där medan vi varit ute på studerandejippo hela gårdagen. Ska bli så skönt att få hem honom, har hunnit sakna honom flera varv redan idag.
Här snöar det också för fullt!
4# Jag kommer över till dig sen och äter vofflor!
Ses då!

#3 Jag vet, hela släkten är ju bjudna på vårat våffelkalas. :)
//BrightGloria
- Hemsida
Glöm nu inte att ställa om klockan och även kanske släcka lampan kl 20,20 i kväll och låt våran jord andas lite
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja här ska det släckas.. Får ju göra något för vår jord..
Bra gjort soffe.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack! Men det var lite jobbigt att ha nersläckt så länge, såg ju knappt vad min lille bus hade för sig.. Skulle haft mer ljus tända..

Här släcktes också allting ner. Varenda stearinljus i huset tändes och det blev jättemysigt!
//BrightGloria
- Hemsida