God morgon 29 /3
God morgon
Oj vad´segt det var att vakna då man har den gamla tiden i huvudet, samt som vanligt gömt ställa om klockan vid sängen.
Nu ska vi iväg snart på Taekwondo träning. Ha en underbar dag alla.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Här gick det oerhört segt att vakna, men upp kom jag och så gick jag och hundarna iväg på en promenad innan resten av familjen gick upp. Det är så tyst och skönt på morgonen här.
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Här studdsade vi upp som vanligt i ottan, Jasper är ju morgon pigg så det skriker om det, tyvärr. Prommisen var dock ok då det fryst på lite under natten o det var hyffsat torrt ute, annars brukar ju killarna se ut som taskigt begagnade disktrasor
.
Ska idag upp till Sthlm o dumpa av mamma som varit hos oss i helgen, så killarna ska få sniffa lite gottigott.
Ha en trevlig dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#2 Haha! Disktrasor ja. :) Luktar som det också. 
//BrightGloria
- Hemsida
Såhär såg vi ut efter dagens uppdrag som bestod av att få bort alla knutar i pälsen bakom öronen. I med balsam och sen dränk halva hunden, men fy så kul han såg u sen :D Nu börkar han omkring i soffan och låter definitivt inte som en hund ;)
Ha en trevlig kväll allihopa!
#4 vilken charmknutte! Jasper är oxå mkt för att torka sig själv i soffan eller sängen…älskade busisar.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#4 Haha! Så söt, måste lukta gott om soffan nu. 
//BrightGloria
- Hemsida
#5 Hur är det efter maten? här är soffan en stor favorit att använda som servett 
#6 Ooja, heelt underbart ;)
#7 soffan är en mkt uppskattad avtorkningsplats för allehanda tillfällen, gärna efter maten o promenad
. Alltid Jasper, Gusti tycks föredra sängen
.
Oj vad jag känner igen att använda både säng och soffa som en servett! Mickey gör exakt samma. Med mycket gott samvete
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥