Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1024 ggr
medde
0

Tv i kväll 29 mars!!

I kväll Kl 22:00 på Tv2 Dokument utifrån. I kväll  tar programet upp hundaveln. Vad som görs för att få fram den extrema rastypen. Utan tanken på hunden alls,  enbart att få fram en champion. Jag kommer att titta kl 22.00. Är det flera som kommer att se på progamet?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
0

Ja, det ska jag ta och titta på. :) Tack för att du berättade detta!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

Jag kommer sitta som fast naglad kl 22 framför Tv

[Malin3033]
0

tack snälla för informationen! detta måste man nog se.

Niini
0

Mycket nöjligt att jag bänkar mig framför tv:n om jag orkar (är trots allt kl. 23 finsk tid..)

medde
0

#4 Glömde ni en före oss, men tänk på den gamla tiden som var igår, så kanske du orkar,,,,

Niini
0

#5 Ja egentligen tror jag nog inte det blir några större problem att hålla sig vaken. Är en annan sak hur man ska orka upp kl 8 imorgon ;)

medde
0

#6 vi går upp varje dag Kl 07:00

medde
0

Vore väldigt intressant att höra era åsikter efter programet

Futurity
0

Nu börjar det! Flört

medde
0

Nu loggar jag ut för att titta på programet. Hoppas vi höres imorgon om vad ni tyckte om programet,

Niini
0

Ja-aa… vad ska man säga.. SJUKT, helt ¤&¤#"!"% sjukt! Är rena rama misshandeln av hundarna Foten i munnen

runas
0

Sett på Dokument utifrån nu och…Rynkar på näsan

Fy fan säger jag bara! Vi människor är bara för vidriga.

Tycker såna här program är så jobbiga men nödvändiga för att få upp ögonen på folk(förhoppningsvis).

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Futurity
0

Mamma undrade vad jag gjorde när jag låg i min säng och svorde medans jag kollade på programet!

Skit äckligt!

GuUuLd
0

Usch fy fan, stackars djur! Tyckte det var väldigt jobbigt att se det programmet. Avliva fullt friska hundvalpar bara för att de inte hade någon "Ridge". Sen den lilla cavaliern som blev best in show, när ägaren stod och ljög om att de "bara" tagig några kullar på honom när det egentligen var över 30.. Näee fy säger jag bara.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

medde
0

Ja vad kan man säga. Jag blev väldigt stum och tyck´te det var väldigt jobbigt att titta på. Men hunden med ep vart jag mer bestört att ägarna höll fast då det kom ett attack.Jag har haft 2 stycken hundar som haft ep en dobber samt en stor pudel. Så jag vet vad ägarna går igenom. Men det var väl inte så stora "grand male! attacker mina hade. Men det fanns dock där.

Men varför görs det inget radikalt om saker och ting, detta med schäfer osv har ju pågått i många år och det talas bara väldigt mycket utan handlig tycker jag. det finns ju många bekämpningprogram inom månnga  raser, men tyvärr så finns det ett mörker tal. som inte kommer fram. Jag skulle kunna göra en lång lista på sjukdomar som mina hundar haft. alt från sköldkörtel fel till just ep!