God morgon 2 / 4
God morgon.
I dag är det lite grått och trist här över Sthlm. Full fart här hemma med tvättstugan och städning, vilket är halvjobbigt, men oj vad härligt det är då allt är klart. Vart ni lurade igår? Eller klarde ni hela dagen utan att fall på något aprilskämt.
Hoppas ni alla får en fin dag.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Good morning everyone! I hope your day will be just fine :)
Här sitter jag i skolan, har rast, börjar inte än på en timma. Lite segt, men lite skönt att slappa lite samtidigt.
Idag när jag kommer hem ska jag ut på promenad med vovvarna, träna lite inkallning och så vidare. Har jag sagt förresten att Love nästan är helt rumsren nu? Inga olyckor skedda på ett par veckor =) Såå skönt, han är så duktig min lilla gosse. Frankie stackarn är nog lite trött å Love ibland, men han har förmånen att få vara i mitt rum om nätterna, vilket inte Love får. Frankie brukar sova i min säng, så han blir lite bortskämd;)
Ha en underbar dag!
Kramar/carro
Goddagens!
Jag ska snart gå ut på en långis med hundarna och kanske träna lite lydnad med dom. Om jag ids, det är så jobbigt att köra med både hundarna. När jag tränar Tindra måste jag ha Enya i famnen för annars så stör hon Tindra. Annars får jag ta det senare med dom en och en.
På lördag är det inoff. utställning och då ska jag sitta som ringsekreterare. Det ska bli kul.
Nu ska jag sätta mig och kolla in juryns röster för månadens.Spännande!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kom hem från skolan för 1-2h sedan och städade i ordning, strök tvätten, diskade och plockade undan lite. Vovvarna har luggit ute och solat och nu ska jag ta det lite lungt. :)
Jag lääääääängtar så mycket till Onsdag!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida