Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1098 ggr
BrightGloria
0

God morgon 5/4!

Gick upp tidigare än vanligt idag och tog ett skutt in i duschen.
Djuren sover ett litet tag till så jag tittar in hit en snabbis och säger god morgon till er alla!

Hoppas att ni får en underbar vårig dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Niini
0

Blir soppdag vid brorsans skola idag och sen försöka få ner det sista inför rörrenoveringen…

medde
0

God morgon på er glada!

Här är det grått och återigen regn,,,,,

Men snart ska vi iväg på Taekwondo träning jag och tös. Hoppas ni andra får en fin vacker dag med sol och vår.

Vi ses kanske i kväll på sajten

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Futurity
0

Idag är inget planerat! Tänkte att solen skulle komma fram så att Thai skulle kunna få komma ut lite idag också.
Men just nu ser det lite mörkt ut för det. Vi satte fram trampolinen igår så man kanske ska upp dit lite och försöka få bort kladdkakan som vi åt igår.

Väntar nu på vårat Sunne Hu möte i morgon och hoppas att den ska föra med sig något roligt. Förhoppnings vis kanske lite framsteg.

Ses

BrightGloria
0

#3 Du som sa att du tyckte att vi skulle vänta med studsmattan i tre veckor till.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Gittan
0

Här har det regnat hela dagen. Dyngsur efter hundpromenaden. Hoppas ni får en bra fortsättning på söndagen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Futurity
0

3# Två veckor sa jag!
Var Mamma som fick för sig att vi skulle sätta upp studsmattan och när brorsorna hörde det så var det ingen idé att säga imot.

Jojsan
0

Hej hej!

Idag har det varit soligt och fint så vi har varit ute och gått på berget och sen slappat ute i solen. Just nu håller jag på med läxa, har en redovisning som ska göras imorgon… Hoppas det går bra…

Ressu
0

God kväll alla!

Nyss hemkommen efter helgkursen jag har varit på.Kikar in fram och tillbaka före jag stupar isäng…

Hoppas ni alla har haft en underbar helg!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

nera
0

Godkväll!

Dagen har varit fullspäckad av städning, tvättning och lite hockey på kvällskvisten…

Har till och med tagit fram grillen. Grillsäsongen har just börjat! Hann med en promenad också förstås.

Ha en fortsatt bra söndag.