God morgon 7 april 2009
God morgon på er. Det blir en härlig dag idag ser det ut som och jag måste in till kontoret och jobba. Sambon får vara ute i solen med barnen. Det blir väl att de sitter och spelar bordshockeyspel. De blev som tokiga att spela det sedan sidan om det kom på iFokus.
Hoppas ni får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Inatt har det varit kallt, var alldeles vitt av frost när jag var ut med hundarna. Lite skönt att luften är så sval o frisk så här på morgonen. Hela åkern nedanför vår kulle var full med mufflon o de har börjat få lamm! Så söta småttisar!!
Ska ut till stallet sen o borsta på mina små lurvisar, hua vad de fäller just nu!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon alla!
Inatt har här oxå varit kallt och kommit snö så nu är det ett tunt vitt lager på marken igen. Suck! Vill ha sommar och sol nu!
Hoppas ni alla får en bra dag!
God morgon på er!
Vi har varit ute på morgonpromenad och just nu ligger den lille och tar igen sig. Här är det hopp om vår. Milt och skönt väder och solen skiner.
Ha en fin och bra dag. :)
God morgon!
fick den hemska nyheten imorse att det snöat 2 cm under natten och håller på fortfarande från och till… Vart försvann våren? 
God förmiddag.
#4 Det är det som är våren i ett nötskal
Goddagens!
Här skiner solen och det är vackert vårväder. Har varit ute på långpromenad. Ska plantera om lite blommor i eftermiddag. Skönt att kunna vara ute i solskenet och pyssla.
Ha en fortsatt bra tisdag 

Imorgon händer det. Ska krypa i säng nu så att jag vaknar pigg och glad imorgon. :)
Vet inte om jag loggar in imorgon. Kaaaanske. 
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Spännande BG! Önskar dig lycka till imorgon 

#8 Tack nera!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida