Godmorgon 8/4
Godmorgon! Idag så är det tråkigt väder här!
Tänkte bara klämma in några rader innan det bär iväg till skolan!
Lycka till idag BrightGloria! Hoppas att allt går som det ska!
Håller tummarna!
God morgon!
Här är det mulet just nu men jag hoppas att det blir bättre lite senare på dagen.
Idag ska jag fara och köpa skidor har jag bestämt! Och en vårjacka.
Sen är det bara att ge sig ut i spåren med mina två odågor. =)
Ha en bra dag alla (gissar att BrightGloria lär ha den bästa dagen av oss på SiF)!
God morgon alla!
Idag bär det av till Vasa får att handla inför påsken.
Just hemkommen efter morgonpromisen med hundarna. Ganska bra före nu då det var lite över minusstrecket så vi klarade rena hem 
Hoppas ni alla har en bra dag!
God morgon.
Återigen regn och grått ute, jag som skulle bada och klippa "hårbollen" i dag. Men nu har jag en anlednig till att vänta en dag till.
Senare i dag ska vi iväg på Taekwondo, katterna hemma har haft så kul med den fina påskriset min tös gjorde, Rev ner allt!!! Vasen sönder och fjädrar överallt i rummet. Så trist att vakna för att börja städa och plocka skrävor. Vill inte!
Hoppas ni får en riktigt fin dag//Måbäst
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God förmiddag!
Plockat ännu fler fästingar på hundarna idag, nu är kriget igång på allvar!
Annnars så började dagen mulet o lite rått i luften men nu har solen börjat att titta fram så vi får väl se.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#4 Eländgt med dom små krypen och värre blir det. Bor du i ett riskområde också?
Haha i södra sverige plockar man fästingar nu och här åker man skidor och skottar snö fortfarande. =D
Goddagens!
Här är grått men inget regn i sikte ännu i alla fall.
Önskar er alla en fortsatt bra onsdag. 
#5 japp mitt i zonen, härligt, härligt
.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Inte trevligt alls, vi bor också i riskområde, det känns ju inte så kul.
God kväll får jag väl säga då. Här är det rätt kallt i dag och det har även kommit några snöflingor. Fast det verkar vara övergående, för till helgen skulle det vara varmt och fint väder. :)
Ha en fin kväll. :)