Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: tävlingar
Läst 1042 ggr
medde
0

Ny tävling på gång!

Till nästa vecka kommer vi att starta upp en ny tävling på sajten. Denna tävling komer att vara som en frågesport.Frågorna kan vara allt ifrån sheltie till en bild som undrar "gissa vad/var"

Detta för medlemmar ska kunna delta i den. Vi kommer att ha tävling i flera delar. Det kommer nog att komma 2 frågor i veckan på bestämda dagar. sen gäller det att svara rätt först, Totalt kommer det att bli mellan 10 till 15 frågor, inte helt klart ännu hur många det kommer att bli.

Men det bästa av allt är att denna gång finns det ett .

GRAND PRICE att vinna!

Hoppas ni tycker detta verka kul:-)

Återkommer under veckan med tävlingen och de regler som kommer att vara i tävlingen. Kanske även kommer jag att avslöja priset

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Futurity
0

Låter jätte skoj!

medde
0

Vill gärna höra att ni tycker denna verkar kul:-)

BrightGloria
0

Klart det kommer bli skoj!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
0

Nu blir jag glad:-)

nera
0

Toppen!

medde
0

Hoppas du kommer att delta i den nera.

nera
0

Ska försöka Oskyldig

Soffe
0

Ja det låter spännande ;-)

Hazel
0

Det här ska bli intressant, det gäller att vara på hugget

medde
0

Yepp det gäller att  vara på hugget, därav vi kmmer att ha bestämda dagar, sen en ca tid då frågan dyker upp!

Hazel
0

Jaha, då får man ta semester dåCool

Starfall
0

Det låter jättekul! =)

Futurity
0

11# Haha!FlörtCool

Säger till lärarna på skolan: Tyvär nu måste jag åka hem, tävlingen på Sheltie iFokus dyker upp snart!

BrightGloria
0

#13 Bra idé! Det ska jag testa med!

//BrightGloria
- Hemsida

Ressu
0

Detta kommer att bli så kul Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Tävlingens första fråga kan kommer att komma ut i morgon efter kl 19:00. denna sena tid är för att jag är borta på Taekwondo träning. så hoppas det är ok med denna tid, om inte så ropa till och vi byter dag till torsdag  istället.

Det kommer att bli en massa deltävlingar, och som jag sa: frågor om allt från sheltie till jord, men ni ska kunna hitta svaren kankse genom Google eller något annat sök sätt.

Skulle det bli att 2 att det slutar med samma poäng för 2 blir det en utslagningsfråga.

Tävlingen är endast till för medlemmar, och kommer att ligga under den gruppen.

Ta och kolla att ni som är medlemmar ligger under den gruppen så ni kan delta. Alla som är inlagda ska kunna se tävlingen om månadens sheltie. om inte så skicka mig att pm så jag kan öppna medlemmars sidor.

Futurity
0

Jag skulle bli jätte glad om du kunde byta till torsdag! Har fotbolls träning och måste tyvärr gå på den. Det var evigheter sen jag var där sist och jag måste vara lite i form när vi ska till holland och spela.

medde
0

Sitter just och funderar det samma, då vi har Taekwondo träning, och det är gradering under maj månad,

OK. Nu spikar vi

Torsdag efter kl 19:00 kommer första frågan ut, sedan följer nästa under Lördag fm

Jojsan
0

Låter kul! Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till internet imorgon kväll till måndag, så kan inte delta, kanske kan delta i frågor som kommer senare, förhoppningsvis.

medde
0

#19 Det är ingen fara Jojsan, det gäller bäst av tio så mycket kan och kommer nog att hända på vägen.

Jojsan
0

#20 Ja, det blir nog jättebra :)

medde
0

#21 Det tror jag med att det kommer att bli, vi ses till tävlingen nästa vecka!

medde
0

I kväll kommer frågan in. Missa den inte

BrightGloria
0

Får vi Medarbetare också svara? Oskyldig

//BrightGloria
- Hemsida