God morgon 9 april
God morgon alla!
Idag hade jag tänkt träna hundarna ända tills jag såg att det regnade ute
. Men kanske det klarnar till kvällen!
Vad har ni för planer för påsken?
Här ska vi mest ta det lugnt och på annandag påsk så ska jag med Neiti & Ressu på match-show!
Hoppas ni alla har en bra dag och får en fin påsk!

Hejsan!
Har fått problem med halsen och sitter och snorar. Men jag hoppas att jag snart ska bli 100 % frisk. Finns massor jag vill göra här hemma nu. :)
Ha det bra!
//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida
Hallo!
Idag ska jag städa och påskhandla. Sen så ska jag valla mina nyinköpta skidor och hoppas på bra väder i helgen så att jag och pälsklingarna kan åka lite. =)
#1 Krya på dig, BrightGloria!
Ha en bra dag!
Hej!
Idag snöar det för fullt ute.. Det blir nog att packa idag, både åt mig och kaninerna, vi ska fara till min mormor och morfar över påsken.
God dag
Återigen som vanligt från ett ett grått Sthlm. Här dundrar det och smäller från morgon och kväll, nu har det börjas med våra balkonger, som ska rivas och göras nya. Stambyte i huset bredvid. Husbygge på gården utanför, samt ett våninggarage, och en tvättsuga på "våran" gamla lekplats precis utanför porten. Så med andra ord. Bor på en byggplats!!!! Men många karlar finns det nu i området
Säger en medde som inte bryr sig alla om detta
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God eftermiddag
Äntligen har solen börjat kika fram efter ett par gråa och regniga dagar. Nu hoppas jag helgvädret har börjat.
# 1 Krya på dig BG!
# 4 Men medde, då har du ju i a f nåt att kanske vila ögonen på då…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 Visst har jag det.
Nu säger jag ha en trevlig kväll med denna video
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Idag har vi bara tagit det lugnt i regnet. Just nu sitter vi o lyssnar på hockeymatchen mellan hemmalaget och Björneborg, kan vara avgörande så t.o.m. vi som inte annars är så brydda i sport måste bänka oss ;) Turbo o sin sida ligger o suckar :P