Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 836 ggr
BrightGloria
0

God morgon 11/4

Idag ska vi äta påskmat hela familjen. Men jag kommer bara vara där precis när vi ska äta, eftersom jag kommer vara hemma hos vovvarna. Vill inte lämna Meya så länge redan. Fast det kan hända att visitter ute och äter. (Futurity?)

Ha en bra dag!

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Futurity
0

#0 Om det blir varmt idag så kommer vi att äta ute.

Idag så ska jag stressa lite har först fottbolls match och direkt när jag kommer hem har jag påsk middag med familjen. 
Annars så blir det väl inte så mycket mer av den här dagen.

Hoppas att ni får en Glad Påsk!

medde
0

God morgon och Glad påsk på er alla glada!

Solen skiner så fint här i Sthlm just nu, vi ska snart ta ut Mickey på en härlig prommis, luktar gott gör han ännu efter sitt bad igårTungan ute.

Sen ska det bli en god påsk middag här hemma hos oss. Min mamma och syster kommer bla. Så det kommer nog bli trevligt.

Ha en underbar dag/Må bäst

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Hello!

Idag har jag hunnit med en skidtur med Tindra (Enya fick stanna hemma) i solen. Det var jättehärligt!

När min bror kommer så ska han, mamma, hundarna och jag fara och grilla korv. =)

Ha en superbra dag i solen!

medde
0

Låter lite härligt med en skidtur, det är inte att man saknar snö. det har ju varit så lite här i sthlm under detta vinterhalvår.

Ressu
0

God kväll alla!

Kikar in fram och tillbaka…

Hoppas ni alla har en fin påsk!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

God kväll från mig också.

Ska snart gå ute min lillprinsen för att senare sätta mig och titta på Robinsson på Tv:en. Vem åker ut i kväll tror ni??